کد خبر: ۳۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
گزارش لحظه به لحظه شیرازه از سفر دکتر ولایتی به شیراز

چه کسانی به استقبال ولایتی رفتند؟/تعداد حاضرین در جلسه/شاهین محمد صادقی پیش سخنران+تصاویر

امروز بعداز ظهر علی اکبر ولایتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سفری چند ساعته در مرکز استان فارس حاضر شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، امروز بعداز ظهر علی اکبر ولایتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سفری چند ساعته در مرکز استان فارس حاضر شد.

مراسم استقبال از وی با حضور برخی چهره ها و اعضای ستاد و جمعی از هواداران در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

رضایی نماینده جهرم، موسوی نماینده مهر و لامرد، اسماعیلی نماینده کوار و خرامه و سروستان در مجلس، فرخ زاده معاون فرهنگی شهردار شیراز، دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روزیطلب مدیرکل آموزش و پرورش فارس، موسوی (عضور سایق شورای شهر شیراز) و ملک حسینی از چهره های آشنا در بین مستقبلین و شرکت کنندگان در همایش حمایت از ولایتی بودند.



گزارش خبرنگار شیرازه از محل همایش انتخاباتی ولایتی نشان می دهد تا قبل از ورود وی به سالن تعداد زیادی در سالن شش هزار نفری شهید دستغیب شیراز حضور ندارند.

شاهین محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس و رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی قبل از ولایتی سخنران جلسه بود.


حدود 1500 نفر زن و 2600 نفر مرد در سالن شهید دستغیب در حمایت از وزیر اسبق خارجه کشور حضور دارند.

ولایتی در این همایش گفت: مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که به آنها خدمت کند و در راستای مصالح جمهوری اسلامی کار  کرده و بتواند سند چشم‌انداز 20 ساله ابلاغ شده از جانب مقام معظم رهبری را اجرا تا از وضعیتی که امروز بر معیشت مردم سایه انداخته و بیکاری روزافزون و نیز گرانی و تورم را که در کشور شاهدیم رهایی یابیم.

ولایتی بیان کرد: از حقوق خود در موضوع هسته‌ای لحظه‌ای کوتاه نمی‌آییم و آنچه را که سیاست رهبری است ادامه می‌دهیم، چرا که غنی‌سازی و استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حق جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه کار دیپلماسی باز کردن گره‌های کور از روابط خارجی است، گفت: باید از دستاوردهای شهدا، مردم، جانبازان، بسیجیان و سپاهیان در حوزه سیاست خارجی حفاظت کنیم.

ولایتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان فارس نمایش دهنده و نمونه موفق تمدن ایرانی اسلامی بوده است و علما و جامعه روحانیت شیراز در حرکات مردمی کشور پیشتاز بوده‌اند.

وی گفت: با خدای خود عهد می‌کنیم که برای سربلندی ایران و بازسازی اقتصاد کشور و روابط خارجی گام برداریم.

وی در پایان گفت: در مورد امراض صعب‌العلاج چنانکه استان فارس نخستین حرف را از نظر پزشکی در کشور می‌زند، دولت باید ردیفی را برای درمان این بیماران قرار دهد چراکه رنج این بیماران به تنهایی برای آنها کافی است.


از برنامه های این نامزد ریاست جمهوری بعد از استقبال، زیارت شاه چراغ و سخنرانی در سالن شهید دستغیب، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز آیت الله ایمانی خواهد بود.

انتهای پیام/1/523
نظرات بینندگان