کد خبر: ۴۰۱۲۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲

اعلام نتیجه نهایی انتخابات شورای شهرستان پاسارگاد

در فرمانداری شهرستان پاسارگاد نتایج نهایی انتخابات شورای شهر اعلام گردید.
به گزارش شیرازه، حسام دانشمند، عبدالحسين رعيتي‌فرد، فرج‌الله شكري، اعظم صادق‌پور و جعفر عزيزي، از بين 22 نامزد موفق به كسب بيشترين آرا در انتخابات شوراي شهر سعادت‌شهر به‌عنوان مركز اين شهرستان شده و به‌عنوان پنج عضو اين شورا انتخاب شدند.
در شهر مادر سليمان نيز از ميان 11 كانديد حاضر، علي‌رضا ساعيان‌حقيقي، غريب رجبي‌زاده، جميله شيرواني، زري شيري‌نژاد و محمد‌علي زارعي به‌عنوان 5 عضو اصلي شورا حائز اكثريت آرا شده‌اند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهرام یزدانیان نژاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
2
سلام خدمت نویسنده محترم خبر فوق... درابتدا خسته نباشید میگویم به حضور پرشور مردم شهرستان پاسارگاد در حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری...واما بعد نویسنده محترم دقت بیشتری در نوشتن خبر به خرج دهید : ((جعفر عزیز پور میباشد نه جعفر عزیزی وهمچنین کلمه کاندید درست نیست باید بنویسید کاندیدا....))وچه بهتر بود تعداد آرای منتخبین محترم را مانند دیگر شهرستانها درج میکردید...!!
اسماعیل عباس زاده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
3
باسلام خدمت آقای یزدانی از دوستان خوب و یاران باوفای ما در شهرستان همجوار از تعصب بومی بودن و اظهار خوشحالی نسبت به پیروزی دوستان در انتخابات شواری شهر صمیمانه از شما تشکر می کنم خواهش میکنم از تجربیات خود به کاندیدا (به قول جنابعالی) دریغ ننمائید .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
1
سلام
بالاخره محله بوکان هم در شورای شهر سعادتشهر صاحب کرسی شد.تبریک به همه هم محله های های عزیز و جناب شکری و با آرزوی پیشرفت روز افزون سعادتشهر و ایران اسلامی
حاجی
محمد جان سلام به شما و تمام اهالی محله بوکان تبریک میگویم من از دوستان صمیمی آقای شکری هستم امیدوارم که آقای شکری جواب اعتماد مردم را بدهد اما چه بهتر بود شما به دیگر افراد ی که در انتخابات شورای شهر پیروز شدند نیز تبریک میگفتی .موفق باشی
حاجی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
1
خداوند بزرگ را شاکریم که مردم شریف شهرستان پاسارگاد همگام با آحاد ملت فهیم ایران اسلامی یک بار دیگر در آزمون سخت و نفس گیر سربلند و سرافزار بیرون آمدند.

حضور وصف ناپذیر در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تجلی شور و شعور مردم شهرستان پاسارگاد بوده و باید به یکایک شرکت کنندگان بواسطه این حضور گسترده تبریک گفته و امید آن داریم که منتخبین مردم در شوراها همان گونه که مردم یاور آنها بودند آنها نیز به امورات و کارهای مردم برسند.
دکتر بهرام شیروانی برادرشهید رستم شیروانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
0
باسلام واحترام_ و ابراز خرسندی وتبریک به اعضاء منتخب شورای شهرم امیدوارم قدردان اعتماد مردم فهیم شهرمان که به شماها این امکان را دادند تا بتوانید باسعی و تلاش نسبت به کم نمودن مشکلات با جدیت قدم بردارید امید است با دور اندیشی و همدلی و تعامل با یکدیگر در پیشبرد اهداف کلان شهری همواره سر بلند وثابت قدم ترباشید...آرزومند روزهای پربارتر واسه شهرم... اردتمند"دکتربهرام شیروانی"
بی نام
یاد شهداء به خیر
ولی توومن چه کردیم از...
حاج مرتضي كشاورز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
0
جناب اقاي حسام دانشمند موفقيت شما رادر اين انتخابات تبريك مي گويم .به اميد موفقيت شما در تمام مراحل زندگي وكار