کد خبر: ۴۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
فرماندار کوار در جلسه شورای اداری:

مشارکت 90/27 درصدی کواری ها در انتخابات

مردم شهرستان کوار مشارکت 27/90 درصدی در انتخابات داشتند که این آمار از متوسط کشوری 18- 17 درصد بیشتر است

به گزارش شیرازه به نقل از  بهار کوار، زارع پور فرماندار کوار در سومین جلسه شورای اداری شهرستان کوار با تقدیر از حضور پرشور و منظم مردم در انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب شد همه آنچه دشمنان نظام در نظر داشتند نقش بر آب شود و مردم با حضور خود حرکت انقلاب را امضا کردند.

فرماندار کوار افزود: در این دوره از انتخابات مردم شهرستان کوار مشارکت 27/90 درصدی در انتخابات داشتند که این آمار از متوسط کشوری 18- 17 درصد بیشتر است و این خیلی حائز اهمیت است که مردمی به این شکل، گوش به فرمان رهبری با حضور خود در پای صندوق های رأی اقتدار نظام را امضا کنند.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از مسئولین برگزاری انتخابات در شهرستان کوار و اشاره به تلاش مضاعف مسئولین برای برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه، اشاره ای به بحث IT و پوشش خوب اینترنتی حوزه های انتخاباتی شهرستان داشتند و گفتند: شهرستان کوار یکی از سه شهرستان در سطح کشور بود که توانست ورود تک تک آرای خود در بیشتر حوزه ها را به صورت صد در صدی ثبت نماید.

زارع پور با اشاره به تمکین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به نتایج انتخابات گفت: این نشان بلوغ سیاسی است.

فرماندار کوار در بخش دیگری از سخنان خویش اشاره ای به پروژه ساخت سد میرزای شیرازی کوار داشتند و افزودند با پیگیری های که از طریق دکتر اسماعیلی نماینده مجلس و استاندار محترم انجام گرفته است اعتبار امسال سد تأمین شده است و این پروژه مسیر خوبی را طی می کند.

نظرات بینندگان