کد خبر: ۴۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۲

پدر سردار شهید «کاظم نجفی‌رستگار» به کما رفت

پدر شهید «کاظم نجفی‌رستگار» فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ع) جمعه هفته گذشته به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان هفت تیر شهرری به کما رفت.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، پدر شهید «کاظم نجفی‌رستگار» فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ع) جمعه هفته گذشته به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان هفت تیر شهرری به کما رفت.

قاسم نجفی‌رستگار برادر سردار شهید «کاظم نجفی‌رستگار» درباره وضعیت جسمی پدر اظهار داشت: پدرم یک ماه و نیم گذشته دچار سکته مغزی خفیف شد؛ پس از مراقبت‌هایی که از سوی خواهران و برادران انجام شد، به بهبودی نسبی رسید؛ طی هفته گذشته پدرم را برای مراقبت به منزل خود در شهرری منتقل کردم و 5 روز گذشته وی به دلیل افتادن از روی تخت، دچار خونریزی مغزی شد؛ با توجه به اینکه بیمارستان هفت تیر، نزدیک‌ترین بیمارستان بود، وی را به بخش مراقبت‌های ویژه هفت تیر منتقل کردند؛ پزشکان معالج، امیدی برای بهبودی وضعیت جسمی پدر ندارند، مگر با دعای مردم.

وی ادامه داد: تاکنون از همرزمان برادرم و مسئولان بنیاد شهید کسی جویای احوال پدرم نبوده؛ اگرچه پدرم توقعی از کسی نداشت و می‌گفت: «حضورم در جبهه و شهادت فرزندم همه و همه برای انقلاب بوده و هیچ وقت انتظاری از کسی ندارم».

برادر شهید «کاظم نجفی‌رستگار» یادآور شد: پدرم 94 ساله است؛ از 16 سالگی در زمین‌های کشاورزی تهران کار می‌کرد؛ در هشت سال جنگ تحمیلی هم پا به پای برادر شهیدم در جبهه حضور داشت؛ وقتی هم که جنگ تمام شد، بدون توقع از نهادی و پیگیری سابقه حضور در جبهه، به کار کشاورزی ادامه داد اما طی 6 سال گذشته قطعاتی به مساحت 2 هکتار از زمین‌های پدرم، توسط وزارت راه و ترابری گرفته شد و این محل را تبدیل به اتوبان در مسیر کمربندی خاوران ـ شهرری کردند در حالی که هیچ مبلغی بابت این زمین‌ به پدرم پرداخت نشد.

وی بیان داشت: پدرم بعد از این قضیه می‌گفت: «اشکال ندارد، دولت پول ندارد پرداخت کند؛ ما انقلاب کردیم، شهید دادیم و به انقلاب بدهکار هستیم...» بعد به پدرم گفتیم: «اگر از حق‌تان بگذرید، پیمانکار پول را برای خود می‌گیرد» ما این موضوع را چندین بار پیگیری کردیم اما کسی توجهی نکرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان