کد خبر: ۴۱۲۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
خطیب جمعه جهرم:

شبکه های ماهواره ای درس بی غیرتی می دهند

شبکه های ماهواره ای فارسی 1 و شبکه من و تو، درس بی غیرتی می دهند، اینکه یک زن شوهردار با چند نفر دیگر رابطه داشته باشد این را اینقدر نشان می دهند تا همه بی غیرت بشوند.
به گزارش خبرنگار شیرازه در جهرم، حجت الاسلام دژکام امام جمعه جهرم با بیان اهمیت ذکر و دعا اظهار داشت: در این ایام ماه مبارک رمضان بر گفتن ذکر خصوصا ذکر«لااله الا الله» توصیه شده است تا از ثوابها و بهره های ذکر خدا بهره مند شویم.

دژکام با یادآوری حادثه تلخ کشف حجاب رضا خان در 78 سال پیش و کشتار مردم مشهد در سال 1314 بدلیل مخالفت با کشف حجاب، تصریح کرد: در دوره رضا خان مردم را به گلوله بستند و در مسجد گوهرشاد مردم را کشتند برای اینکه مردم می خواستند زنان و فرزندانشان با حجاب و با حیا باشند.

وی در ادامه افزود: در طول این سال ها مردم ایران از کشته شدن در راه خدا نترسیدند و مبارزه کردند و جنگیدند تا نهایتا در سال 1357 انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و عموما علاقه مردم به حجاب بیشتر شد، اما دشمنان اسلام بیکار ننشستند و می خواهند حجاب و حیا را ضعیف کنند تا دین ضعیف شود چرا که تا وقتی مردم دیندار باشند جلوی استکبار می ایستند.

خطیب جمعه جهرم تصریح کرد: آن روز با زور و کتک چادر را از سر مردم بر می داشتند اما امروز فهمیدند با زور نمی شود از راه های دیگر وارد شده اند، این شبکه های فارسی 1 و شبکه من و تو که در خانه ها هست، درس بی غیرتی می دهند، اینکه یک زن شوهردار با چند نفر دیگر رابطه داشته باشد را اینقدر نشان می دهند تا همه بی غیرت بشوند.

امام جمعه جهرم تأکید کرد: توجه داشته باشید، به طریقی که  رضا خان می خواست ما را بی غیرت و بی ناموس کند نتوانستند، اما امروز ماهواره ها، نظیر شبکه های اینترنتی کار رضا خان را انجام می دهند، من نمی خواهم بگویم اینترنت استفاده صحیح ندارد. امروز برنامه کشف حجاب از طریق ماهواره ها و شبکه های اینترنتی دنبال می شود. و علت عمده ی از هم گسیختگی خانواده ها همین هاست.

دژکام با اشاره به روز بهزیستی و تأمین اجتماعی در هفته آینده، خاطرنشان کرد: وظیفه بهزیستی این است که اگر کسی زمین گیر هست، فلج است از وی حمایت کند، اما باید کاری کنیم که این چنین افراد زیاد نشوند، بسیاری از این افرادی که در بهزیستی روی ویلچر هستند روز اول سالم بودند.

وی با بیان توصیه امام علی (ع) به کمیل بن زیاد گفت: هر روز صبح هفت مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم «لاحول و لا قوة الا ‌بالله» بخوانید و بر اهل بیت محمد (ص) به اسم صلوات بفرستید که سبب محفوظ ماندن خود و خانواده از بلا می شود.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
mehdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲
1
با این همه غیرت تا حالا کجا را گرفتیم که با بی غیرتی نمی توانستیم
حالم از خودتون و سایتتون و اندیشه هاتون به هممی خوره متحجرین نادان
هم سن بابات
با غیرتمون جلوی عراقی هارو گرفتیم که مادرت اسمت رو بذاره مهدی (mehdi) والا باید با اسم جاسم کامنت می ذاشتی پسرجون!؟
مفهومه یا بیشتر توضیح بدم؟
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲
1
هم سن بابا شما هنوز نفهمیده اید که هر دومهدی و جاسم عربی هستند وهیچ فرقی با هم ندارند حیف از این همه عمر که تباه کردی برو بمیر دوباره زندگی کن
همسایه طبقه بالا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲
1
این حرفها چیه؟
کامنت محسن تف سر بالاست؛ یعنی مهدی همون جاسمه؟!
چرا توهین می کنید به هم دیگه
خب اگر همدیگر رو قبول نداریم نباید به هم توهین کنیم.
خب آقا مهدی تو که حالت به هم می خوره چرا میای اینجا، معلومه چته؟
مینا
همسایه بالا یک طبقه بیا پایین می بینی که محسن گفته هر دو کلمه جاسم و مهدی از عرب ها گرفته ایم فرقی نمی کند که اسم کسی جاسم باشد یا مهدی هر دوش غیر فارسی و غیر ایرانی هست.