کد خبر: ۴۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۲

پخش سری جدید برنامه تلویزیونی «ترنم» با اجرای روحانی فسایی

«ترنم» را گروه معارف شبكه دو با طرح و ایده حجة الاسلام محمدی براي مخاطب نوجوان توليد كرده است. این برنامه تلویزیونی با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان با آموزه های ناب دینی و معارف قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۵ بامداد از شبکه ۲ سیما پخش می‌گردد.
به گزارش خبرنگار شیرازه از فسا، برنامه سحرگاهی «ترنم» با اجرای روحانی خلاق و باصفای فسایی، حجة الاسلام و المسلمین احمدرضا محمدی بار دیگر بر آنتن بامدادی شبکه ۲ سیما نشست. این برنامه تلویزیونی با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان با آموزه های ناب دینی و معارف قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۵ بامداد از شبکه ۲ سیما پخش می‌گردد.

تماشای یک روحانی تمام عیار، شوخ و جذاب در قاب شاد تلویزیون، خاطره نوستالژیک دهه ۶۰ و برنامه‌های ساده و دلنشین حجه الاسلام راستگو را برای پدر و مادرهای امروزی زنده می‌کند. حجه الاسلام محمدی که اتفاقا از شاگردان مطرح و موفق حاج آقا راستگو در مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان حوزه علمیه قم است، بار دیگر به تلویزیون آمده تا ثابت کند روحانیان همچنان می‌توانند بهترین آموزگاران برای کودکان و نوجوانان باشند و برای بیان مسائل دینی و تربیتی با آنان رفاقت کنند.

عکس آرشیوی است

این روحانی با ذوق فسایی که زبان کودکان و نوجوانان را کاملا می‌شناسد، بیان شیوایی دارد و کاملا با فنون و تکنیک‌های بیان آشناست و همانند استادش، سبک اجرای خود را با استفاده از تخته و طنز و لطیفه‌های شیرین دلنشین‌تر کرده است.

«ترنم» را گروه معارف شبكه دو با طرح و ایده حجه الاسلام محمدی براي مخاطب نوجوان توليد كرده است. اين برنامه روتین در ۳۰ قسمت ۳۰ دقيقه‌اي با حضور نوجوانان در استوديو و حجت الاسلام محمدي به عنوان مجری- کارشناس با استفاده از تخته و به کارگیری شیوه بازی با كلمات، جدول، قصه و... ، موضوع‌هايي را درخصوص قرآن، ماه رمضان و ائمه معصومين(ع) عرضه مي‌كند. شعرخوانی و مسابقه پیامکی بینندگان از دیگر بخش های این برنامه سحرگاهی است.
نظرات بینندگان