کد خبر: ۴۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۲

عکس / روزی که آن ها به پشت دروازه رسیدند

این عکس، سندی است ننگین از هزیمت مسلمانان و خفت و خواری دولت های وقت در کشورهای اسلامی. عکسی که با مشاهده ی آن، باید عرق شرم بر پیشانی هر مسلمان آزاده ای بنشیند
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، روز 5 ژوئن سال 1967، ارتش رژیم صهیونیستی، به سه کشور«مصر»، «سوریه» و «اردن» حمله برد و جنگی آغاز شد که شش روز بعد با شکست مطلق سه کشور مسلمان به پایان رسید و علاوه بر اشغال سرزمینی به مساحت حدودا سه برابر «فلسطین اشغالی» توسط صهیونیست ها، شهر «بیت المقدس» و قبله گاه اول مسلمانان یعنی «مسجدالاقصی» (که در اداره ی رژیم «اردن» قرار داشت)، به دست «دولت یهود» افتاد.
تصویری که در پیش رو دارید، روز 10 ژوئن 1967 به ثبت رسیده است. واحد های پیشروی «ارتش صهیونیستی»، به پشت دروازه های «بیت المقدس»(بخش شرقی) رسیده اند و از تپه ای مشرف بر «حرم شریف» (محوطه دربرگیرنده ی، «مسجدالاقصی» و «مسجد قبه الصخره») فرمانده ی یهودی، با بی سیم در حال هدایت نیروهای خود برای ورود به داخل قدس شرقی است. این عکس، سندی است ننگین از هزیمت مسلمانان و خفت و خواری دولت های وقت در کشورهای اسلامی. عکسی که با مشاهده ی آن، باید عرق شرم بر پیشانی هر مسلمان آزاده ای بنشیند و غیرت های خفته را بیدار سازد.


نظرات بینندگان