کد خبر: ۴۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۲

شمیم خوش یتیم نوازی در بین مسئولین شهرستان کوار

تعدادی از مسئولین شهرستان با اعلام ورود خود به زمره حامیان ایتام شهرستان، متعهد گردیدند با پرداخت سرانه 200،000 ریال در ماه کفالت یک یتیم را به عهده گیرند.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، علی مؤذن مدیر امداد شهرستان کوار در چهارمین جلسه شورای اداری با بیان احادیث و روایاتی از ائمه معصومین در خصوص اطعام و افطار نیازمندان و تفقد و دلجوئی از ایتام و بیان مشکلات مالی و عاطفی ایشان به شرح برنامه های ماه مبارک رمضان پرداخت .

مؤذن همچنین با بیان این که در حال حاضر بیش از 300 نفر از ایتام محروم از مهر پدر در این شهرستان تحت حمایت بوده و نیازمند حمایت عاطفی و مالی خیرین شهرستان هستند افزود : در روزهای ابتدائی ماه مبارک رمضان ، این مدیریت با جلب نظر خیرین بومی و خارج از کشور توانسته با تهیه سبد غذائی در ماه مبارک رمضان و گستراندن سفره های افطاری به ارزش بیش از 350،000،000 ریال همچنین برگزاری همایش و نمایشگاه حجاب و عفاف در تالار بزرگ شهر قدمی هر چند کوچک در زمینه تکریم ایتام بردارد.

از حاشیه های جالب و قابل تقدیر این جلسه قبول کفالت ایتام توسط تعدادی از مسئولین حاضر در جلسه بود که با اعلام ورود خود به زمره حامیان ایتام شهرستان، متعهد گردیدند با پرداخت سرانه 200،000 ریال در ماه کفالت یک یتیم را به عهده گیرند. قابل ذکر است در حال حاضر قریب به 1300 نفر خیر کفالت 300 یتیم را در شهرستان به عهده دارند و ماهیانه بطور میانگین 200،000،000 ریال به حساب ایشان واریز می نمایند.

 

نظرات بینندگان