کد خبر: ۴۲۲۱۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
نماینده ولی فقیه در فارس در گفتگو با شیرازه:

دولتی که اسمش اعتدال است همه کفه ها را کنار هم بگذارد/ استانی ده نفر در کابینه داشته باشد و استان دیگر هیچ!

بعضی از دانشمندان جهان مربوط به استان فارس هست،سوابقی که فارس چه قبل از انقلاب و بعد از آن و حتی قبل از اسلام و بعد از آن داشته است، توانسته گام های بلندی بردارد، پس می بایست باید در اداره کشور و نقش آفرینی بهتر، سهم عمده ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شیرازه، در حاشیه دیدار کارکنان نهاد نمایندگی ولی فقیه و رسانه ها با امام جمعه شیراز، آیت الله ایمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده دولت جدید از نیروهای استان فارس در کابینه گفت: استان فارس هم از لحاظ منابع انسانی، جمعیت و جغرافیا اولین استان کشور است، طبعا چنین استانی باید نقش بیشتری در ادراه کشور داشته باشد.

وی افزود: بعضی از دانشمندان جهان مربوط به استان فارس هستند؛ سوابقی که فارس قبل از انقلاب و بعد از آن و حتی قبل از اسلام و بعد از آن داشته است، نشان می دهد توانسته گام های بلندی بردارد، پس می بایست باید در اداره کشور و نقش آفرینی بهتر، سهم عمده ای داشته باشد.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: دولتی که عنوانش عنوان اعتدال است، یعنی می خواهد از همه نیروها استفاده کند، همه کفه ها را کنار هم بگذارد، پس معنا ندارد استانی حضور ده نفر در کابینه داشته باشد و استانی دیگری هیچ حضوری نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: اعتدال تنها در یک محور نیست، باید در همه محورها دیده شود. انشالله رئیس جمهور جدید از آمادگی استان فارس استفاده بیشتری کند.

نماینده ولی فقیه در پاسخ به خبرنگار «شیرازه» که از وی پرسید؛ آیا سایت شیرازه را می خوانید؟ چه پیشنهادی برای ما دارید، گفت: خودم سایت نمی خوانم، اما پرینت اخبار این سایت را برایم می آورند، سایت خوبی است و توصیه می کنم کلیه سایت ها کوشش کنند، روی واقعیت ها کار کنند و برخی گمانه زنی را معیار حرکت خود قرار ندهند، دلم می خواهد همه ما مخصوصا شما که نام شیراز را هم در سایت خود دارید، در حوزه واقعیت ها بیشتر کار کنید و راهنمای دیگران باشید.


انتهای پیام523/2

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
0
چرا اینقدر به فارس ظلم میشه؟؟؟
کواری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
1
به نظر من تمام سایتهای خبری و خبری تحلیلی کشور باید از شیرازه الگو بگیرند. فوق العاده است و حتی گاهی از خبر 20:30 هم بهتر.
خدا قوت
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
0
در سطح کشور به استان فارس ظلم می شود ودر سطح استان فارس به داراب
نی ریزی
به نی ریزی ها هم بیشتر!
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
0
جالبه! بهتره یه کمی به عقب برگردیم ، ببینیم مسولین ما در سفر آقای روحانی به شیراز در ایام تبلیغات انتخابات چه برخوردی با ایشون داشتند، بعد ادعای میراث کنیم.
جهت استحضار : (زمانی که برای سخنرانی وی به سالن فجر رفتیم، گروه های جبهه پایداری قبل از امدن اقای روحانی به سالن عکس هایی از وی با جک استروا را بین حضار پخش کردند و یا در نماز جمعه جرایدی را علیه ایشان توزیع کردند، ولی ما عکس العملی نشان ندادیم.
شب هنگام وقتی اقای روحانی قصد داشت شیراز را ترک کند، پاویون فرودگاه را روی حاج اقا بستند و در آن شب تلفن مسئولین خاموش بود، اما همه این ها تبلیغی برای وی شد.)
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
0
قرار بود جواد اطاعت از استان فارس وشهرستان داراب وزیر بشه که بهش انگ حامیان فتنه 88 زدند در حالی که همه دیدند که تو اون مناظره اطاعت حقیقت را گفت
زنده باد داراب ودارابی