کد خبر: ۴۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۲

جانشین فرمانده انتظامی فارس منصوب شد

سرهنگ پاسدار محمدرضا شکری‌پور به سمت جانشین فرمانده انتظامی استان فارس منصوب شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، در مراسمی با حضور سردار سیروس سجادیان فرمانده انتظامی استان فارس، رئیس عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی این فرماندهی، حکم انتصاب سرهنگ پاسدار شکری‌پور به عنوان جانشین فرمانده انتظامی فارس قرائت و به وی ابلاغ شد.

در این مراسم سردار سجادیان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و ولایتمدار استان فارس در ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر، پایان این ماه را تولدی دیگر برای کارکنان دانست که باید قدردان این موقعیت باشند و بتوانند ره‌توشه اندوخته شده برای آخرت خود در این ماه را پربارتر کنند.

وی در ادامه با اشاره به کارنامه درخشان خدمتی سرهنگ شکری‌پور، آشنایی وی با مسائل انتظامی این استان را از خصوصیات او عنوان و اظهار امیدواری کرد، با توجه به داشتن سعه صدر، درایت، تدبیر و دلسوزی، درانجام کارها موفق باشد.

فرمانده انتظامی استان فارس تعامل، همسویی و وحدت رویه کاری در مجموعه فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در انتظامی استان فارس را مایه آرامش مسئولان در خدمتگزاری به مردم عنوان کرد و گفت: نتیجه این تعامل‌ها خدمتگزاری مناسب‌تر به مردم است.

در ادامه سرهنگ شکری‌پور در سخنانی این فرصت‌ها را غنیمتی برای خدمتگزاری به مردم دانست و اظهار امیدواری کرد که قدردان این فرصت‌ها باشد که به رسم امانت در نزد ما و زودگذر است.

سپس از سوی سردار سجادیان سرهنگ شکری‌پور به عنوان جانشین فرمانده انتظامی استان فارس، سرهنگ چنگیز فتحی به عنوان سرپرست حفاظت اطلاعات و سرهنگ محمود نصیری به عنوان سرپرست معاونت عملیات فرماندهی انتظامی فارس، معرفی شدند.


نظرات بینندگان