کد خبر: ۴۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
غلامحسین پیروانی:

مربی مثل مرغی است که هم در عروسی سرش را می برند و هم در عزا!

فجر سپاسی منهای گسترش فولاد تبریز که به تازگی لیگ برتری شده در سه بازی گذشته مقابل تیم های مدعی لیگ گذشته تن به شکست داده و در آن بازی ها نیز نمایش خوبی داشته است.
به گزارش شیرازه به نقل از واحد مرکزی خبر، غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فجر سپاسی در نشست خبری پس از بازی و به دنبال باخت دو بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بازی خوبی از سوی دو تیم ارایه شد و گسترش فولاد با استفاده از امتیاز میزبانی و همچنین اشتباهات فردی بازیکنان فجر به سه امتیاز بازی دست یافت.

وی گفت: هنوز خستگی بازی با استقلال از تن بازیکنانم خارج نشده و فشردگی برنامه ها، زمانی برای رفع خستگی بازیکنان نگذاشته است.

پیروانی اظهارکرد: مربی همانند مرغی است که هم در عروسی سرش را می برند و هم در عزا، از این رو و با توجه به اینکه در این بازی باختیم صحبتی در خصوص دلایل باخت نمی کنم.
وی افزود: فجر سپاسی منهای گسترش فولاد تبریز که به تازگی لیگ برتری شده در سه بازی گذشته مقابل تیم های مدعی لیگ گذشته تن به شکست داده و در آن بازی ها نیز نمایش خوبی داشته است.

پیروانی گفت: به هواداران تبریزی به خاطر عنایتی که به من داشتند و همچنین به بازیکنان گسترش فولاد تبریز به دلیل ارایه بازی خوب و کسب سه امتیاز تبریک می گویم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نیز گفت: سه امتیاز بازی با فجر سپاسی حق بازیکنانم بود.

حسین خطیبی افزود: بازیکنانم در این بازی با ارایه بهترین نمایش از خود به سه امتیاز ارزشمند بازی دست یافتند و این سه امتیاز تاثیر بسیاری از نظر روحی بر روی بازیکنان خواهد داشت.

وی گفت: بازیکنان فجر سپاسی در این دیدار همانند سه بازی گذشته بازی خود را ارایه کردند، اما در بیشتر دقایق بازی برتری از آن بازیکنان گسترش بود.
وی با اشاره به بازی هفته پنجم این تیم مقابل صبای قم افزود: این بازی نخستین مصاف خارج از خانه گسترش فولاد خواهد بود و بازیکنانم با توجه به بردی که مقابل فجر کسب کردند با روحیه مضاعف و برای گرفتن امتیاز مقابل این تیم صف آرایی خواهند کرد.

خطیبی گفت: گسترش فولاد در بازی های خود از عواملی که در کارهای هجومی موثرند استفاده می کند و تمایلی به بازی تدافعی در زمین خود ندارد و این می تواند برگ برنده این تیم در بازی های پیش رو باشد.

وی با تمجید از بازیکنان تیمش به دلیل اجرای دستورات کادر فنی در زمین افزود: بازیکنان تاکتیک پذیری بالایی دارند و به خوبی انتظارات کادر فنی را در زمین برآورده می کنند که امیدوارم این روند در بازی های بعدی نیز ادامه داشته باشد.

خطیبی در خصوص هم زمانی بازی های این تیم با تراکتورسازی و حضور کم تماشاگران در ورزشگاه گفت: نامه ای از سوی باشگاه به سازمان لیگ ارسال شده تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

گسترش فولاد تبریز در هفته ای که تراکتورسازی با نتیجه یک بر صفر سپاهان را در اصفهان شکست داد، با نتیجه دو بر صفر فجر سپاسی را مغلوب کرد و با پنج امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

فجر سپاسی شیراز نیز بدون امتیاز قعر نشین است.
نظرات بینندگان