کد خبر: ۴۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲

زمان برگزاری جشنواره عشایری و روستایی کشور در اقلید مشخص شد

دومین جلسه هماهنگی جشنواره مسابقات ورزشی قهرمانی عشایری و روستایی کشور (یل – تیر – تندر) با حضور فرماندار، معاونین و کارشناسان ادراه کل ورزش و جوانان استان فارس و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید و جمعی از مسئولین ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اقلید، علی زمانی فرماندار شهرستان اقلید ضمن تقدیر و تشکر از مهمانان و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت عید سعید فطر گفت: برگزاری جشنواره کشوری از اهمیت و حساسیت خاصی برخواردار است بنابراین باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و طبق برنامه ریزی دستگاههای ذیربط زیر ساختهای لازم همچنین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری مسابقات را آماده نمایند.

زمانی خاطر نشان کرد: برای برخی از مسابقات مانند تیراندازی باید ادراه کل ورزش و جوانان فارس مجوزهای لازم را از مراجع ذیربط استانی اخذ نموده و به شهرستان جهت برگزاری مسابقات ارائه نماید تا در خلال برگزاری مسابقات با مسائل و مشکلات روبرو نشویم.

ایشان تسطیح و آماده سازی محل برگزاری مسابقات، اسکان و پذیرایی از مهمانان، نظم و امنیت این دوره از مسابقات را مهم دانسته و خاطر نشان کرد: چون شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات که از استانهای مختلف کشور هستند معرفی قابلیت ها و مراکز دیدنی و تفرجگاهها و اماکن تفریحی شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین دستگاههای ذیربط باید با تبلیغ و اطلاع رسانی دقیق زمینه حضور و بهره برداری بیشتر را فراهم نمایند.

وی در پایان گفت: تمامی امکانات و تجهیزات شهرستان جهت برگزاری این مسابقه بسیج خواهد شد و جهت آماده سازی سایت مسابقات باید اداره کل ورزش و جوانان ریز برنامه ها و چک لیستی از برنامه ها را به شهرستان ارائه نمایند.

قابل ذکر است جشنواره فرهنگی ورزشی عشایری و روستایی استانهای سراسر کشور شامل مسابقات کشتی، تیر اندازی و سوار کاری در روزهای سی ام مردادماه الی یکم شهریور ماه سال جاری در پارک انقلاب شهرستان اقلید برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان