کد خبر: ۴۳۰۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
فستیوال بی حیایی در عکس های آتلیه ای بازیگران

مسابقه هنرمندان برای حذف حیا از زنان ایرانی + تصاویر

چند سالی است که گرفتن عکس های آتلیه ای با گریمی مخصوص برای خودنمایی در میان بازیگران زن و مرد ایرانی باب شده است
به گزارش شیرازه به نقل از تهران پرس، چند سالی است که گرفتن عکس های آتلیه ای با گریمی مخصوص برای خودنمایی در میان بازیگران زن و مرد ایرانی باب شده است و با گسترش بازدید سایت های به ظاهر هنری  که اقدام به منتشر کردن اینگونه تصاویر می کنند این پدیده به نوعی فستیوال و مسابقه برای حیا زدایی از الگوی زن ایرانی و هنرمندان سینما و تلویزیون تبدیل شده است .

مسابقه بدحجابی در تصاویر آتلیه ای تا به جایی رسید که جنجال به وجود آمده از پس آن دیگر قابل کنترل نبود و برخی با همزاد پنداری نسبت به شخصیت با حجاب برخی از آنها در فیلم های سینما و تلویزیون و با دیدن عکس های آنچنانی آتلیه ای این افراد در فیس بوک یا برخی سایت های مجاز اینترنتی دچار نوعی تفکر دوگانه در مورد این افراد می شدند.

ادامه دار شدن این روند در شبکه های اجتماعی برخی انتقادات را هم در پی داشت اما به نظر می رسد با بی تفاوتی مسئولین فرهنگی کشور نسبت به این موضوع هنوز این وضعیت در سایت های مربوط به تصاویر بازیگران ادامه دارد و این افراد با صرف هزینه های هنگفت تلاش می کنند تا خود را در این مسابقه بی عفتی از دیگر همقطار های خود دور نبینند .

جالب این جاست که فقط با يک جستجوي ساده اينترنتي مي‌توان زننده ترين و بي حجاب ترين عکسهاي بازيگراني که حتي بيشتر از چند پلان بي اهميت بازي نکرده اند را ملاحظه کرد  اين عکسها به رغم برخي ادعاها که بيشتر جنبه لاپوشاني دارد آنها را نوعي سرقت و يا منتشر شدن عکسهاي خصوصي اين افراد اعلام مي‌کنند در حالي که اغلب قريب به اتفاق آنها آتليه اي است . اين موضوع که سوژه اين عکسها به خوبي از عواقب، نيات و علت گرفتن چنان عکسهايي آگاهي داشته و دارند امري غير قابل انکار است؛ چرا که اينگونه عکسها جز به نيت منتشر شدن و يا اصطلاحا پوستر سازي دليل و علت ديگري ندارند .

بنابراين هرگونه انکار يا تجاهل اين زنان بازيگر در باب سرقت و دزديده شدن عکسهايشان امري غير واقعي و کاملا کذب است از طرف ديگر حتي يک کودک خردسال نيز مي‌تواند متوجه تفاوت فاحش و غير قابل توجيه نوع حجاب زنان بازيگر در تلويزيون،سينما و برنامه‌هاي ديگر بشود و اين سوال در ذهنش مطرح شود که چه تفاوتي بين اين بخشهاي فرهنگي و هنري که همگي بايد تابع قوانين کشورمان باشند وجود دارد؟ و يا اينکه مگر با تغيير مديوم تلويزيون، سينما و يا جشنواره‌هاي برگزار شده در کشورمان قانون هم تغيير مي‌کند؟ چگونه مي‌خواهيم اين تعارض و تناقض غير منطقي و قانوني را براي پرسشگران کنجکاو پاسخ بدهيم؟

پدیده دیگری که در کنار این موضوع دیده می شود بی تفاوتی نسبت به کشف حجاب بازیگران در فستیوال های بین المللی است که هر کس که دلش بخواهد به سادگی می تواند تصاویر خود را با افتخوار در فضای اینترنت منتشر می کنند و در واقع بازیگران مختارند  با زننده ترین لباس ها در چنین مراسم هایی حاضر شوند و با برهنگي و پوشيدن لباس‌هاي نيمه عريان در جشنواره‌هاي خارجي و عکس گرفتن‌هاي مداومشان در آغوش مردان اجنبي و نامحرم  به بهانه آزادي و يا ادعاهاي فمنيستي درباره زنان، هیچ کس را جلوی کار خود نبینند .

همین امر کار را به جایی رساند که  خبر پیگیری حجاب بازیگران سینما در خارج از کشور از طریق اینترپل منتشر شود اما همین خبر هم با گستاخی بسیاری از سینما گران در فضای اجتماعی نوعی عقب ماندگی فرهنگی در میان مسئولین فرهنگی تعبیر شد !

 

در کل با توجه به این نکته که امروز مسلم و بدیهی است ترویج بد‌حجابی از جمله ابزارهای جدی دشمن در مقوله‌ی جنگ نرم است و از آنجایی که مبنای نظام ما دینی است و نظام اسلامی بر دین مردم استوار است، دشمنان ما به دنبال این هستند که با ترویج بد‌حجابی و مفاسد اخلاقی و اجتماعی پایه‌ی نظام را سست کنند و از بین ببرند و هدف نهایی آن‌ها این است که حکومت اسلامی در بین مردم پشتوانه‌‌ی دینی نداشته باشد پس باید تا دیر نشده به مشکلات فرهنگی ریشه ای تر نگاه کرد و از موضع گرفتن برخی جریانات نهراسید.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
2
این خبر شما قبح بی حجابی رو میریزه..خودش ترویج بی حیایی هس
حسین
-
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
1
متاسفم.