کد خبر: ۴۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
فرماندار قیروکارزین:

اتمام طرح های نیمه تمام اولویت کار مسئولین است

با اعتباری نزدیک به چهل میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی های استانی در سال جاری، سعی در اتمام پروژه های نیمه تمام خواهیم داشت.
شیرازه - جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قیرکارزین با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی های استانی در سال ۹۲ و با حضور عبدالرضا خاتمی فرماندار شهرستان، نادر فریدونی نماینده مردم در مجلس و مسئولین ادارات شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار قیر و کارزین با اشاره به ۱۱۶ پروژه نیمه تمام در شهرستان گفت: با اعتباری نزدیک به چهل میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی های استانی در سال جاری، سعی در اتمام پروژه های نیمه تمام خواهیم داشت.

وی گفت: اعتبارات تملک دارایی های شهرستان قیروکارزین با ۳۳ درصد رشد نسبت به سال قبل همراه بوده و تخصیص اعتبار در مناطق روستایی و عشایری نیز ۶۵ درصد رشد داشته است.

فرماندار شهرستان گفت: بهره برداری از هر پروژه در مدت زمان تعیین شده منافع اقتصادی فراوانی را برای شهرستان در پی خواهد داشت و همچنین مولفه ها و شاخص های گوناگونی برای توزیع اعتبارات شهرستانی لازم است که مبنای آن آمار و ارقامی می باشد که در این شهرستان وجود دارد.

خاتمی در پایان گفت: مسئولین موظف به رعایت اصول فنی و مهندسی بر اساس موارد تعیین شده در پروژه ها بوده و سعی نمایند آنها را در وقت معین شده تحویل دهند.
نظرات بینندگان