کد خبر: ۴۳۳۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۲

اولین تصمیم شورا حاشیه ساز شد/ بالاخره شهردار کی مشخص می‌شود؟

در حالی که رئیس شورای اسلامی شیراز گفته است تا آخر هفته شهردار را معرفی خواهیم کرد، فرماندار پایان ساعت 24 را برای این امر بیان کرده.

به گزارش شیرازه، هم زمان با کل کشور، شورای اسلامی شهر شیراز نیز امروز آغاز به کار کرد. در این جلسه که با حضور فرماندار شیراز برگزار شد، مهندس حق‌دل به عنوان رئیس شورای چهارم برگزیده شد. اما یکی از مهم‌ترین مواردی که بسیاری منتظر آن بودند، در جلسه امروز شورا محقق نشد. طبق آن‌چه که رسانه‌ها گفته بودند، امروز باید شهردار جدید شیراز معرفی می‌شد که نشد.

حق‌دل امروز در حاشیه اولین جلسه رسمی شورا به خبرنگاران گفته که 45 گزینه را از زمان نهایی شدن انتخاب اعضا تا کنون بررسی و در نهایت به 5 گزینه رسیده‌ایم. او بررسی گزینه‌های مورد نظر برای شهرداری شیراز را کاری مهم دانست که نیازمند دقت و زمان است. اما حق‌دل سقف زمانی برای معرفی شهردار با تا پایان هفته جاری ذکر کرد. این اظهار نظر حق‌دل از همین ابتدا حاشیه ساز شد چرا که فرماندار نظر دیگری دارد. زرین‌کلاه امروز گفته است که همان‌گونه که پیش از این اعلام شده، مطابق قانون شورای اسلامی شهرها باید تا پایان امروز یعی ساعت 24 شهرداران را انتخاب و معرفی کنند.


باید تا ساعت 24 منتظر ماند. آیا اولین اقدام شورای شهر چهارم، در چارچوب قانونی که زرین‌کلاه به آن اشاره کرده است، خواهد بود؟

انتهای پیام/523/3

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
0
مردم كه توش موندن هيچ
خود شورا هم توش مونده
عزيزي اردكاني پاك فطرت
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
0
عزیزی اردکانی کیه بابا.بازم پاک فطرت.