کد خبر: ۴۳۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
امام جمعه موقت مرودشت:

مگر در این شهر قحط الرجال است؟/شورای شهرمرودشت به دنبال شهردار بومی باشد

معیارهای که در دین قرار داده شده واز جمله در روایتی از امام رضا(ع) آمده شهرداری را انتخاب کنید که راستگو، امانتد دار، امین و متخصص باشد .
به گزارش خبرنگار شیرازه، حجت الاسلام توسلی خطیب جمعه مرودشت با اشاره به دهه کرامت برگزاری گرامیداشت و جشنهای باشکوه به این مناسبت را فرصتی برای بزرگداشت این امامان همام خواند و تصریح کرد: مهمتر از برگزاری این جشنها در این ایام، شناخت عمیق الگوهای رفتاری این بزرگواران است که بایستی در رفتار ما نمود عملی داشته باشد.

خطیب جمعه موقت مرودشت در ادامه با اشاره به نزدیک شدن میلاد پربرکت امام رضا (ع)و پرداختن به گوشه ای از شخصیت والای آن حضرت ، مطالعه زیارت آن حضرت را مهم توصیف کرد و افزود: فهم و درک زیارتنامه ها ما را به پیام اصلی آن که همان حافظ دین بودن است می رساند.

امام جمعه موقت مرودشت در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت شورا ها این مسئولیت را امانت بزرگی دانست و خاطر نشان کرد: منتخبان شورا آن را به درستی حفاظت کنند و فردای قیامت بایستی پاسخگوی تک تک رای مردم باشند.
وی با توصیه به شورااسلامی شهر مبنی بر عمل به خواسته های مردم اظهار داشت: معیارهای که در دین قرار داده شده واز جمله در روایتی از امام رضا(ع) آمده شهرداری را انتخاب کنید که راستگو، امانتد دار، امین و متخصص باشد .
وی با گلایه از برخی رایزنی ها برای انتخاب شهردار غیر بومی در شهرستان تاکید کرد: شورای شهرمرودشت به دنبال شهردار بومی باشد، چراکه قحط الرجال در این شهر نیامده است.

حجت الاسلام توسلی با اشاره به اینکه شوراها قبل از رای در مساجد برای کسب رای حضور فعال داشتند به آنان پیشنهاد کرد تا با تقسیم شهر به یازده بخش با حضور در مساجد ومحلات مشکلات مردم را بررسی و براساس اولویت حل نمایند.

امام جمعه موقت مرودشت با اشاره به یکی از شهر های استان مشکل اسفالت خیابانهای شهر را مقایسه کرد و از شورای شهر وشهرداری خواست تا این معظل نیز رفع شود .
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدی
Singapore
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
1
شهردار منطقه 9 شیراز مرودشتی هست . اینجا میگین شیراز مگه قحط الرجال داره ......مرودشت هم میگه مگر قحط الرجال داره ..............شما قضاوت کنیید