کد خبر: ۴۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۲

زیارت مجازی حضرت ثامن الحجج علیه السلام

شیفتگان حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام به دو صورت تلفنی و اینترنتی می‌توانند ارتباط مجازی با حرم این امام بزرگوار برقرار کنند.


یازدهم ذی‌القعده برای شیعیان و به خصوص شیعیان ایرانی از ارج و قرب وصف ناشدنی برخوردار است چرا که در چنین روزی صاحب و ولی‌نعمتشان، حضرت امام «علی بن موسی الرضا» در شهر مدینه‌النبی دیده به جهان گشوده است.

همه ساله میلیون ها نفر از اقصی نقاط کشورمان خود را برای عرض ارادت به هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت به شهر مقدس مشهد می‌رسانند اما در این میان همیشه عده‌ای از این توفیق الهی بی‌نصصیب می‌شوند.

به همین منظور و با توجه به امکاناتی که در طول این سال‌ها فراهم شده است، شیفتگان و دلباختگان امام رئوف که سعادت تشرف به حرم امن الهی را در این شب و روز عزیز پیدا نکردند، می‌توانند به صورت مجازی در حرم مطهر رضوی زیارت کنند.

در یکی از شیوه‌ها علاقه‌مندان می‌توانند باشماره تلفن 05112003334 که شماره مستقیم حرم امام رضا علیه السلام است تماس بگیرند، سپس با متصل شدن تماس‌شان به میکروفن‌های نصب شده داخل حرم مطهر، فضای وصف نشدنی صحن را با گوش جان استشمام کنند.

لازم به ذکر است که زائرانی که در خارج از کشور قصد تماس با شماره مذکور را دارند باید از کد 0098 (کد کشور ایران) برای شماره‌گیری استفاده کنند.

همچنین زائران جامانده از دیدار آن مضجع منوره با مراجعه به آدرس http://www.razavi.tv  می‌توانند به صورت شبانه روزی به دوربین‌های نصب شده متصل شوند و آن حضرت را زیارت کنند.

 

نظرات بینندگان