کد خبر: ۴۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲

فوتبالیست فارسی مدالهای خود را به شاهچراغ (ع) اهدا کرد

احمدرضا شاه حسيني عضو تيم ملي فوتبال نابينايان ايران مدال هاي خود را به موزه حضرت شاهچراغ (ع) اهدا كرد.
به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران، شاه حسيني كه در مقطع كارشناسي مشاوره روانشناسي تحصيل مي كند در سال هاي اخير به همراه تيم ملي فوتبال نابينايان ايران موفق به كسب مقام هاي متعدد از جمله مدال نقره پارا آسيايي گوانگژو چين، نقره آسيايي ژاپن و طلاي مسابقات بين المللي تايلند شده است.
آيت الله سيد مهدي دستغيب توليت آستان شاهچراغ(ع) گفت: يكي از خصوصيات اصلي افرادي كه ورزش مي كنند مردانگي است به گونه اي كه فرد به دليل هيچ موضوعي سر خود را فرود نمي آورد.
معاون فناوري و پژوهش آستان شاهچراغ(ع) نيز بيان كرد: از زماني كه محمدرضا ميرزايي جانباز سرافراز كشور و اميد نوروزي مدال هاي قهرماني خود را به موزه آستان اهدا كردند شاهد استقبال رو به رشد ساير ورزشكاران نيز هستيم.
عبدالامير عطايي افزود: با توجه به استقبال قهرمانان و ساير افراد به اهدا اشياء با ارزش به دنبال گسترش فضاي كنوني موزه شاهچراغ(ع) هستيم.
فوتباليست نابيناي شيرازي نیز گفت: پيش از اينكه فعاليت ورزشي خود را آغاز كنم هميشه آرزو داشتم بتوانم يك روز افتخارات خود را در اختيار آستان شاهچراغ (ع) قرار دهم كه خوشبختانه امروز اين امر محقق شد.
احمدرضا شاه حسيني افزود: امروز يكي از بهترين روزهاي زندگي ام است . وي ابراز اميدواري كرد كه با كسب مدال هاي خوشرنگ تر در مسابقات آينده بتواند نام ايران را بيش از گذشته در جهان طنين انداز كند.
معاون توسعه امور ورزش اداره كل ورزش و جوانان فارس هم گفت: كار انجام شده توسط احمدرضا شاه حسيني بسيار ارزشمند است زيرا نشان دهنده اين است كه ورزشكاران در حين رشد و پيشرفت ورزشي به اخلاق و فرهنگ كه مكمل ورزش است نيز توجه دارند.
سيد محمد رضا هاشمي نژاد ادامه داد: در استان فارس به واقع قهرمانان در بيشتر رشته هاي ورزشي به پهلواني و قهرماني به صورت يكسان توجه مي كنند.
معاون فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان فارس نيز گفت: ورزشكاراني مانند شاه حسيني كه به فضايل اخلاقي پايبند باشند در فارس زياد است اما مردم به دليل بي اخلاقي تعداد كمي از ورزشكاران آن گونه كه بايد اين قهرمانان را نمي شناسند.
محسن سالاري افزود: جامعه ورزش يكي از غني ترين و با فرهنگ ترين جوامع است كه افراد فعال در آن سفيران مناسبي براي دفاع از اهداف و آرمان هاي انقلاب هستند.
نظرات بینندگان