کد خبر: ۴۵۷۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۲
استاندار فارس:

ما هرچه داريم از ولايت فقيه است/ مديريت ارشد استان به هيچ عنوان درگير مسائل جناحي نخواهد شد

از زمان حضورم در استان همه تلاش خود را براي ايجاد آرامش رواني در فارس به كار گرفته ام و تلاش مي كنيم با همدلي و همراهي همه اركان استان، فضا را براي سرمايه گذاري فراهم كنيم.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، دكتر سيد محمد احمدي در ديدار با شهردار، اعضاي شوراي اسلامي شهر شيراز و مديران شهرداري با بيان اين كه براي آباداني شيراز بايد سعه صدر و بينش صحيح بر مديران حاكم باشد، اظهار داشت: شيراز شهر بزرگي است و مردمان بزرگي دارد كه اين شرايط مي تواند سرمايه هاي فراواني را به اين شهر جلب كند.

نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه شيراز پيشاني استان فارس و كشور است، اين شهر را پايتخت فرهنگ و تمدن ايران باستان ناميد و خاطر نشان كرد: موقعيت خاص جغرافيايي شيراز موجب شده است كه شرايط مناسبي براي پيشرفت اين شهر ايجاد شود.

وي با تاكيد بر اين كه مديريت ارشد استان به هيچ عنوان درگير مسائل سياسي و جناحي نخواهد شد، افزود: از زمان حضورم در استان همه تلاش خود را براي ايجاد آرامش رواني در فارس به كار گرفته ام و تلاش مي كنيم با همدلي و همراهي همه اركان استان، فضا را براي سرمايه گذاري فراهم كنيم.

استاندار فارس با بيان اين كه محور حركت كشور رهبر معظم انقلاب است و ايشان با درايت، كشتي انقلاب را از گردنه هاي خطرناك فراواني عبور داده اند، اظهار داشت: هرچه زمان مي گذرد بيشتر به عمق فرمايش امام خميني(ره) پي مي بريم كه فرمودند: پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد.

احمدي با اشاره به اين كه گروه هاي سياسي بايد مباني انقلاب اسلامي را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار دهند، خاطر نشان كرد: نبايد با سليقه هاي شخصي و تفسيرهاي نابجا از فرمايشات مقام معظم رهبري زمينه ايجاد اختلاف را در جامعه فراهم كنيم.

نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه ما هرچه داريم از ولايت فقيه است، گفت: اگر اين عامل مهم نبود كشورمان به مشكلات بسيار زيادي مبتلا مي شد.

وي با تاكيد بر اين كه پشتيباني از ولايت فقيه بايد منطقي و غيرشعاري باشد، افزود: جمهوري اسلامي در دنيا داراي اقتدار و عزت است و اين ها با وحدت ملي و اطاعت از مقام معظم رهبري حاصل شده است.

استاندار فارس با تاكيد بر اين كه با حوصله و آرامش به دنبال انتخاب مديران توانمند و كارآمد براي اداره استان است، گفت: عمل بر اساس برنامه هاي كارشناسي شده و انتخاب مشاوران خارجي مي تواند تاثير قابل توجهي در رشد و توسعه استان فارس و شهر شيراز داشته باشد.

احمدي شوراي شهر و شوراي استان را دو پارلمان محلي مهم دانست كه تاكنون استفاده مناسبي از آن به عمل نيامده است.

نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه رهبر معظم انقلاب، شيراز را سومين حرم اهل بيت(ع) و فارس را در قله ناميده اند، خاطر نشان كرد: اظهارات سنجيده ايشان نشان دهنده اهميت اين استان و شهر شيراز به شمار مي رود.

استاندار فارس گفت: موافق اجراي طرح مديريت واحد شهري هستم و معتقدم براي اجراي آن در شيراز بايد از همه ظرفيت هاي استان از جمله نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي استفاده كنيم.

وي با با بيان اين كه خود را عضو افتخاري شوراي اسلامي شهر شيراز مي داند، افزود: فعاليت هاي شهرداري شيراز ارتباط بسيار زيادي با استانداري دارد؛ بنابراين تمام تلاش خود را براي موفقيت شهرداري شيراز به كار خواهيم گرفت.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Germany
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۲
0
جناب آقاي استاندار
شما را به خدا يك فكري به حال مردم زحمتكش استهبان بكنيد
ناشناس
اگه فقط مردم استهبان زحمت کش هستند پس بقیه مردم چه کار می کنند
آقای محترم اگه صدای رسایی داری که مطمئنم نداری زبان خیر برای همه بذار