کد خبر: ۴۵۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲

کشف کلاهبرداری 55 میلیون ریالی

فردی که با ارسال پیامک 55 میلیون ریال از شهروندان شهرستان آباده استان فارس کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی آباده اظهار داشت: در پی ارسال پیامکی با متن «عقد و صیغه موقت»، در صورت تمایل عدد ... را به شماره موبایل ....... ارسال و سپس 50 هزار تومان را به شماره حساب ....... واریز کنید به گوشی تلفن همراه تعدادی از شهروندان و اغفال تعدادی از آنان، شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ غلامرضا هاشمی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و همکاری سپاه این شهرستان، محل سکونت فرد کلاهبردار را در اراک شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، اکیپی به آن شهرستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه فرد کلاهبردار دستگیر و با انتقال به شهرستان آباده مورد بازجویی ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده در مورد شگرد این کلاهبردار تصریح کرد: این فرد با استفاده از پنل ارسال انبوه پیامک اقدام به ارسال پیامک در سطح شهرستان‌های آباده، شیراز، کرمان، سنندج و ... می‌کرده و تاکنون 55 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

هاشمی با بیان اینکه فرد کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، تصریح کرد: شهروندان به پیام‌های مشکوک پاسخ نداده و مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا افراد کلاهبردار از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سجاد
-
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۲
0
این خبر کذبه/همه کارشو بچه های سپاه انجام دادند.