کد خبر: ۴۶۰۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲

آیا آمریکایی ها هم تابلوهای ضدایرانی را جمع آوری خواهند کرد؟/ تصاویر

آیا دولت آمریکا که مدت ها درخواست مذاکره با ایران را می داد، حالا که دولت ایران حاضر شده سیاست تنش زدایی با او را پیگیری کند، برای جلب اطمیمنان ایران، بنرهای ضد ایرانی و ضد اسلامی را از خیابان های نیویورک وواشنگتن جمع آوری می کند؟
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه در چند سال گذشته و همزمان با ورود محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور وقت ایران، دیوارهای نیویورک- شهر سازمان ملل که هر ساله تعداد زیادی از روسای جمهور دنیا در چهارچوب اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در آن جمع می شوند- پذیرای تابلوهایی خاصی بود و نکته جالب توجه آنکه موضوع اصلی این بیلبورد ها چیزی جز ضدیت با ایران و رئیس جمهور وقت کشورمان نبود.

احمدی نژاد سوژه اصلی این تابلو ها بود ولی در کنار آن حمله به حق داشتن انرژی هسته ای و اسلام، موضوعاتی دیگری بود که در قالب همین طرح ها در سطح شهر نیویورک دیده می شد.

مشرق در این باره نوشت: سوال از کسانی که برای جمع آوری تابلوهایی ضدآمریکایی «صداقت آمریکایی» که در خیابان های تهران نصب شده بود (و در آن توهینی به فرد خاصی حتی رئیس جمهور آمریکا نیز نشده بود) اشتیاقنشان دادند این است، که آیا طرف آمریکایی نیز با همین حساسیت نسبت به جمع آوری تابلوهای ضد ایرانی آنهم در زمان حضور رئیس جمهور ایران در این کشور اقدام کرده است و یا با بهانه آزادی بیان مانع برچیده شدن این تابلوهای توهین آمیز از سطح نیویورک شد؟

نگاهی به عکس تابلوهای نصب شده در سطح شهر نیویورک نشان می دهد که مطالب توهین آمیز خطاب به ملت ایران این روزها بدون اعمال نظر دولتمردان آمریکا بر روی دیوارهای شهر خودنمایی می کند.



تابلو ضد اسلامی نصب شده توسط گروهی از صهیونیست ها در مترو نیویورک

 


پوستر طراحی شده ضد ایرانی با موضوع اعدام و سنگسار در ایران

 
 

تابلو ضد ایرانی با محوریت تخریب رئیس جمهور وقت ایران

 

تابلو ضد ایرانی نصب شده در یکی از معابر عمومی شهر نیویورک
 
نکته جالب توجه اینکه همه این تصاویر درست در زمانی بر روی دیوارهای شهرهای آمریکا نقش بسته بود که ایران درگیر مذاکره با 5+1 ( که آمریکا نیز جزو آن محسوب می شود) بود.

جالب تر اینکه اکثر این تابلو ها توسط یک جنبش به اصطلاح مردمی با عنوان «گروه اتحاد علیه ایران هسته ای» طراحی و نصب شده است ولی مسئولان آمریکا هیچگاه تابلوهای این گروه را حتی در کوران مذاکرات هسته، سانسور و یا توقیف نکرده بودند.

در این میان یک سوال جدی وجود دارد؛ آیا دولت آمریکا که مدت ها درخواست مذاکره با ایران را می داد، حالا که دولت ایران حاضر شده سیاست تنش زدایی با او را پیگیری کند، برای جلب اطمیمنان ایران، بنرهای ضد ایرانی و ضد اسلامی را از خیابان های نیویورک وواشنگتن جمع آوری می کند؟ چرا فقط این دولت ایران است که باید برای اعتمادسازی و دوری از تنش گام بردارد اما آمریکایی که سابقه اش در رفتارهای جنایت کارانه مشخص است، هیچ گاه دست به اعتمادسازی نمی زند؟
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروندs
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
5
یعنی میگویید تمام نیمی از مردم ایران که سیاستهای احمدی نژاد را نفی میکنند یا آنها که مخالف اعدام هستند هم ضد ایرانی هستند!؟
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
8
خودشون کثیف تر از همه هستن اونوقت به ما ایرانی ها توهین میکنن؟
اوباما قلط کرده با اون نتانیاهو سگ صفت
ناشناس
غلط
محمد
قلط لغت جدیده؟