کد خبر: ۴۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) در لامرد:

هر کس در جایگاه ظالم باشد شعار مرگ را نثارش می کنیم

به زمین ریخته شدن خون 56 شهید دانش آموز مقدمه ای برای پیروزی کشور ما در 22 بهمن شد، شهادت این دانش آموزان خون را در شریان های انقلاب اسلامی جاری کرد و انقلاب اسلامی را شکل داد.

به گزارش شیرازه، معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) در پاسخ به اظهارات اخیرصادق زیباکلام که گفته بود: «سخنی به گزاف نرفته اگر گفته شود که عمده تحرکات دولت جنابعالی ظرف یکصد روز گذشته در جهت آشتی با دنیا و تنش زدایی با غرب و بالاخص با آمریکا می بوده.انتظار آن می رفت که دست کم امسال مر اسم ۱۳ آبان برگزار نمی شد!» گفت: این گفته ها احساسی و کم عمق است، رویه 13 آبان چیزی نیست که ملت ایران با اظهار نظر بعضی از افراد آن را تغییر دهد.

سردار الله نور نوراللهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) در حاشیه مراسم نشست با نخبگان بسیج شهرستان لامرد که در سالن معلم برگزار شد در گفتگو با خبرنگار لامــــــــرود اظهار داشت: موضوع شعار مرگ بر آمریکا یک پیام و رسالت است، ما نه ظلم می کنیم و نه ظلم را قبول داریم، لهذا هر کس در جایگاه ظالم باشد این مرگ را نثارش می کنیم خواه آمریکا یا هر ظالم دیگری باشد.

این مسئول با اشاره به رخداد مهم 13 آبان گفت: به زمین ریخته شدن خون 56 شهید دانش آموز مقدمه ای برای پیروزی کشور ما در 22 بهمن شد، شهادت این دانش آموزان خون را در شریان های انقلاب اسلامی جاری کرد و انقلاب اسلامی را شکل داد.

وی در پایان تاکید کرد: مراسم 13 آبان را که روز بسیار مهم و تعیین کننده است برگزار خواهیم کرد و هیچ گاه این فراز و نشیب های سیاسی نمی تواند ما را از این مراسم ملی و بزرگ دور کند.

نظرات بینندگان