کد خبر: ۴۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۱ آبان ۱۳۹۲
امام جمعه موقت لامرد:

خوانندگی یک آدم لات در سنت حسنه ازدواج چه معنایی دارد؟

می گویند چرا امار طلاق بالا است، خوب از همینجا شروع می شود. باید بدانیم کسی که از اول عمر شرع را رعایت نکند در ادامه هم رعایت نمیکند.
شیرازه - سرویس شهرستان ها/ لامرود نوشت: نماز جمعه این هفته لامرد با حضور منسجم دانش آموزان بسیجی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و مردم دیندار و ولایتمدار لامرد در مصلای الغدیر نماز جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت لامرد طی سخنانی در خطبه های دوم  نماز جمعه اظهار داشت: پیامبر اسلام در مورد امر به معروف و نهی از منکر فرمودند هرکس که امر به معروف و نهی از منکر کند خلیفه خدا و خلیفه پیامبر و خلیفه قرآن بر روی زمین است.

امام جمعه موقت لامرد افزود: شهرت شهرستان ما به دین مداری و تقوای مردمان آن است؛ اما متاسفانه می بینیم عروسی هایی با آلات موسیقی حرام در اینجا برگزار می شود، این صداهای بلند برای مردم موجب آزار و اذیت شده در حالی که فاصله زیادی تا محل عروسی دارند.

حسینی در پایان افزود: باید پرسید خوانندگی یک آدم لامذهب و لات در سنت حسنه ازدواج چه معنایی می دهد؟ بعد هم می گویند چرا امار طلاق بالا است، خوب از همینجا شروع می شود. باید بدانیم کسی که از اول عمر شرع را رعایت نکند در ادامه هم رعایت نمیکند.

نظرات بینندگان