کد خبر: ۴۶۱۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۱ آبان ۱۳۹۲
بسیج دانشجویی دانشگاههای فارس:

محاکمه سران فتنه 88 خواست حداقلی مردم است

این حق مردم است که از مسئولان بخواهند آنها به خاطر همه خیانت ها، اتهام زنی ها، آشوب طلبی ها، تحریک احساسات مردم؛ آتش زدن بانک ها و مغازه های مردم، آتش زدن اتوبوس و مساجد، به کشته و شهید کردن عده ای جوان بی گناه و فریب خورده و مقابله کنندگان با آشوب و هرج و مرج، خسارات میلیاردی و متوقف کردن رشد سریع و جهش گونه اقتصادی سیاسی و علمی کشور در 4 سال گذشته مورد محاکمه و مجازات درخور قرار گیرند
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، بسیج دانشجویی دانشگاههای فارس در بیانیه ای ضمن حمایت از مواضع انقلابی و صریح رئیس دستگاه قضا بر محاکمه سران فتنه 88 تاکید کرد.
در قسمتی از این بیانیه امده است:

جرم سران فتنه به قدری سنگین و خیانت بار می باشد که موجب طمع شدید استکبار قرار گرفتند و به خیال آنکه می توانند ایران را چنان ناآرام و آشوب زده نمایند که اهداف پلیدشان را در براندازی کشور تحقق بخشند بی سابقه ترین تحریم ها و خیانت ها را در حق ملت ایران به وجود آوردند و در این میان فشارها و آشفتگی های شکور نخبه ترین دانشمندان و فرزندان ملت را بدست تروریست های جانی استکبار سپردند و یک امت را از خدمات آنها محروم و فرزندان شان را یتیم و همسرانشان را تنها و بی همدم رها کردند!

متن کامل بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِينَ كَفَرُوا وَ صدُّوا عَن سبِيلِ اللَّهِ زِدْنَهُمْ عَذَاباً فَوْقَ العَذَابِ بِمَا كانُوا يُفْسِدُونَ
آنان که کافر شدند و راه خدا را نیز به روی خلق بستند ما آنها را به کیفر افساد در کار خلق عذابی فوق عذاب کافران دیگر بیفزائیم (نحل 88)

"فتنه ها وقتی از راه می رسند شبهه می آفرینند و با حق شباهت دارند ولی هنگامی که پشت می کنند-پایان می پذیرند- حقیقت آنگونه که هست آشکار می شود".(امیر مومنان علی (ع)خطبه۹۳نهج البلاغه).

فتنه ۸۸ و وقایع تلخ آن روزهای کشور اگرچه ابعادی گسترده تر از تمامی فتنه های ۳ دهه اخیر داشت و تمامی دشمنان ریز و درشت اسلام و انقلاب از داخل و خارج کشور در آن حضور مستقیم و بی پرده داشتند ولی از قاعده یاد شده مستثنا نبود و دقیقاً با همین فرمول که امیرمومنان(ع) ارائه فرموده اند انطباق داشت. سران داخلی فتنه با مدیریت بیرونی و بی پرده مثلث آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس در حالی به صحنه آمده بودند که در آغاز پرچم اسلام و امام و انقلاب را در دست داشتند! «علی زمان» اما- که خدایش به ظهور مراد غایبمان(ع) متصل گرداند- بلافاصله «نیزه داران معاویه» را شناخت. همان ها بودند که در «بدر» با قرآن و رسول خدا(ص) جنگیده بودند و اکنون در «صفین» زیر پاره های قرآن سنگر گرفته و با شمشیر آخته به قرآن ناطق تاخته بودند! فضا، ولی، مه آلود و غبارگرفته بود و همگان را چراغ مه شکن و نگاه غبار شکاف نبود.

ھﻧوز، وﻗﺎﯾﻊ ﺗﻠﺦ و ﻧﺎﮔوار فتنه 88 از اذهان عمومی پاک نشده وگرمی خون به ناحق ریخته جمعی از هم میهنان بی گناهمان در آن ایام احساس شده و امت حزب الله منتظر محاکمه سران فتنه هستند تا شاید مرهمی بر زخم ها و آﺳﯾﺑﮭﺎی ﺟﺑران ﻧﺎﭘذﯾر ﻓﺗﻧه و فتنه اﻧﮕﯾزان ﺳﺎل 88 باشد ﮐه ﻋده ای ﺑﺎ جریان سازی رسانه ای سعی در ﺗطﮭﯾر ﺟرﯾﺎن ﻓﺗﻧه و ﻓﺗﻧه اﻧﮕﯾزان داشته و در پی ﺑرآورده ﺷدن ﺧواﺳت دﺷﻣﻧﺎن ﻗﺳم ﺧورده اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ ﺑرآﻣده اﻧد. در ھﻣﯾن راﺳﺗﺎ می توان از ﺳﺧﻧﺎن کسانی که خود را منتسب به دولت تدبیر و امید می کنند تا شانتاژ رسانه ای روزنامه های زنجیره ای منتسب به جریانی خاص در روزهای اخیر نام برد.

اما جرم سران فتنه به قدری سنگین و خیانت بار می باشد که موجب طمع شدید استکبار قرار گرفتند و به خیال آنکه می توانند ایران را چنان ناآرام و آشوب زده نمایند که اهداف پلیدشان را در براندازی کشور تحقق بخشند بی سابقه ترین تحریم ها و خیانت ها را در حق ملت ایران به وجود آوردند و در این میان فشارها و آشفتگی های شکور نخبه ترین دانشمندان و فرزندان ملت را بدست تروریست های جانی استکبار سپردند و یک امت را از خدمات آنها محروم و فرزندان شان را یتیم و همسرانشان را تنها و بی همدم رها کردند!

سران فتنه اگرچه مرده اند و هر چند ننگ خیانت و جنایت را برای همیشه بر پیشانی خود دارند ولی محاکمه علنی آنان به دلایل گوناگون یک ضرورت غیرقابل اجتناب است که پاسخ به خواست توده های عظیم مردم، برملا شدن مستند روابط پنهان و آشکار آنان با سرویس های اطلاعاتی آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس، تبدیل ماجرای فتنه و ابعاد آن به یک سند محکم تاریخی برای عبرت وطن فروشان و آگاهی نسل های آینده و مخصوصا کمک به مردم انقلابی مصر، تونس، یمن، اردن، بحرین، لیبی، عربستان و سایر ملت های مسلمان برای شناخت توطئه ها و فتنه های مشابهی که احتمالا از سوی سرویس های اطلاعاتی بیگانه برای مقابله با انقلاب اسلامی و نوپای آنان تدارک دیده خواهد شد و این فقره اخیر مخصوصا در شرایط کنونی خدمت بزرگی به ملت های در حال انقلاب منطقه خواهد بود. نگرانی عمیق و رسما اعلام شده مقامات آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی از محاکمه سران فتنه نه به خاطر ادامه حیات سیاسی آنان، بلکه وحشت از افشای برخی روابط پنهان مانده سران فتنه با سرویس های اطلاعاتی بیگانه و برملا شدن چرخه ارتباطی و زد و بندها و بده بستان های آنان با افراد و حلقه هایی است که تاکنون برملا نشده است و هنوز به حیات انگلی خود ادامه می دهند.

این حق مردم است که از مسئولان بخواهند آنها به خاطر همه خیانت ها، اتهام زنی ها، آشوب طلبی ها، تحریک احساسات مردم؛ آتش زدن بانک ها و مغازه های مردم، آتش زدن اتوبوس و مساجد، به کشته و شهید کردن عده ای جوان بی گناه و فریب خورده و مقابله کنندگان با آشوب و هرج و مرج، خسارات میلیاردی و متوقف کردن رشد سریع و جهش گونه اقتصادی سیاسی و علمی کشور در 4 سال گذشته مورد محاکمه و مجازات درخور قرار گیرند نه آنکه در ویلا ها و گردشگری های کشور گذران عمر کنند و خود را طلب کار ملت هم بدانند. آنها باید پاسخگوی مادران و پدران داغداری باشند که برای هوس 4 سال ریاست و مقام پرستی ، جوانان شان را با ادعای دروغ از آنها گرفتند. این خواست حداقلی همه مردم هست.

خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد موضع گیری به موقع ، صریح ، قاطع و انقلابی رئیس دستگاه قضا در پاسخ به جریان سازی رسانه های زنجیره ای بودیم و بدینوسیله ما دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان فارس حمایت قاطع و کامل خود را از مواضع آیت الله آملی لاریجانی اعلام داشته و مراتب تقدیر و تشکر خود را از ایشان اعلام می داریم و از قوه قضاییه و در راس آن از ریاست محترم دستگاه قضا مصرانه می خواهیم هر چه زودتر بر طبق موازین شرعی و انقلابی به پرونده سران فتنه سال ۸۸ رسیدگی نموده و در این راستا از کلیه اقدامات انقلابی آن قوه محترم حمایت کامل خود را به عمل می‌آوریم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جنوب
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲
0
خواست حداقلی ملت!!؟؟؟!!!!توهم شماها تمامی ندارد!!!1 این خواست حداقلی گروه فشار و چماق بدست است!!!ضمناً سران فتنه کسانی هستند که با طرفداری کورکورانه از احمدی نژاد این همه مشکل برای ملت و کشور درست کردند و الان خودشان هم از احمدی نژاد اعلام برائت می نمایند.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲
0
باسلام
شاید روزی بیاید که بگوییدآقای دکتر احمدی نژاد یادت بخیر
هم استانی2
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲
0
خود موسوی و کروبی می خواهند به صورتت علنی محاکمه شوند واقعا محاکمه کنید حقیقتا را بدونیم چطوری همه بعد از یه مدت خدمت خائن میشن.یکی نخست وزیر بوده یکی ریس مجلس یکی وزیر یکی معاون وزیر یکی رئیس جمهور چی میشه توی این مملکت