کد خبر: ۴۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۲
مسئول روابط عمومی کل سپاه در لارستان:

راهپیمایی 13 آبان پشتوانه خوبی برای تیم مذاکره کننده ایران است

علی رغم روی خوش نشان دادن ایران در مذاکرات با طرف های غربی، اما آنها دراظهارات علنی به دنبال جلب توجه صهیونیست ها هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس شهرستان های شیرازه، سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان جهت سخنرانی در همایش اندیشه های سیاسی غرب در تالار وحدت شهرستان حضور یافته بود در گفت وگو با خبرنگار صبح لارستان در خصوص اظهارات اخیر وندی شرمن و مواضع دوگانه غرب در قبال ایران گفت: سپاه بر بی صداقتی آمریکا اسرار دارد و تجربه تاریخی ما بر این است که همواره آمریکا با انقلاب اسلامی نهایت خباثت و بی صداقتی را نشان داده است و در دوره های قبلی مذاکرات هم آنها ثابت کردند به اظهار نظر های رسمی خودشان پایبند نیستند و در منطقه ما هم موضع کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین، حمایت بی دریغ از رژیم صهیونیستی و مغایرت قول و عمل آنها در موضوع روند صلح در بین اعراب و اسرائیل را یکی از بهترین شاخص ها برای سنجش بی صداقتی آمریکایی ها دانست.

به هر میزان که آمریکاییها به صهیونیست ها اظهار لطف نمایند می توانند بر مدار قدرت دوام داشته باشند

سردار شریف همچنین در خصوص تهدید اتمی ایران توسط آمریکایی ها خاطر نشان کرد: اظهارات نماینده آمریکایی ها موضع آشکاری است که آمریکایی ها بوِیژه دولتمردان آمریکایی بصورت جدی تحت تاثیر لابی قدرتمند و فعال صهیونیست ها هستند و به هر میزان که آنها به صهیونیست ها اظهار لطف نمایند می توانند بر مدار قدرت دوام داشته باشند .

 

وی در ادامه گفت: بصورت طبیعی موضع گیری آمریکایی ها در خصوص کشورهایی که از نظر رژیم صهیونیستی دشمن هستند می توانند امتیاز ویژه ای را برای آنها در بر داشته باشد.

آمریکاییها دراظهارات علنی به دنبال جلب توجه صهیونیست ها هستند

شریف اظهار داشت: علی رغم روی خوش نشان دادن ایران در مذاکرات با طرف های غربی، اما آنها دراظهارات علنی به دنبال جلب توجه صهیونیست ها هستند.

وی گفت: آمریکاییها در حال حاضر تنها رژیمی هستند که با صدای بلند به دنبال مبارزه با گسترش سلاح های اتمی هستند در حالی که خودشان با همین سلاح تهدید می کنند از جمله این تهدید اخیر که برای اولین بار هم این اظهارات احمقانه را به کار نبرده اند  اما نکته ای که همه ی تحلیلگران سیاسی بر آن اذعان دارند این است که دوره کارکرد سلاح اتمی به پایان رسیده است.

صحبت های رهبر انقلاب و راهپیمایی 13 آبان پشتوانه خوبی است برای تیم مذاکره کننده ایران

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران  در خصوص سوال خبرنگار صبح لارستان در خصوص مذاکرات هسته ای آینده با اشاره به صحبت های رهبر انقلاب در مورد دستگاه دیپلماسی ایران که عنوان داشتند، اینها فرزندان انقلاب اسلامی هستند و کار سخت و پیچیده ای را دنبال می کنند، این صحبت مقام معظم رهبری را دلگرمی ویژه ای برای دستگاه دیپلماسی دانست  و راهپیمایی روز 13 آبان و یکپارچگی ملت و پیام وحدتی را که مخابره کردند را یک پیام مستحکم دانست و گفت: این دو عامل پشتوانه ی خوبی است برای تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی می باشد.

وی در پایان صحبت های خود به شرایط مثبت بعد از انتخابات ریاست جمهوری اشاره داشت و گفت : شرایط کنونی شرایط بسیار خوبی است برای اهداف انقلاب و گرفتن بهانه از طرف های غربی و امیدواریم حضور مقتدرانه با پشتوانه معنوی مردم و رهبر انقلاب بخش عمده ای از مسائل ما را حل کند.

نظرات بینندگان