کد خبر: ۴۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۲
انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از رئیس‌جمهور

میان عزاداری‌های روحانی با دوربین‌های فیلم‌برداری رابطه برقرار شده است!

روزنامه جمهوری اسلامی طی مطلبی از حجت‌الاسلام روحانی انتقاد کرد.
به گزارش شیرازه،  تلاش برای به صحنه آوردن مجدد محمود احمدی نژاد در شکل‌های مختلف ادامه دارد. در ایام عزاداری عاشورا یکی از هیأت‌های عزاداری در تهران، عکس بزرگ سیاه پوش و درحال عزاداری احمدی نژاد را در چند نقطه از جمله میدان 17 شهریور ابتدای خیابان پیروزی آویزان کرده بود. این عکس در قسمت ورودی خیابان و بالای سر مردم و خودروها آویزان شده بود تا کاملاً دیده شود و دارای کاربرد تبلیغاتی باشد.

* میان عزاداری‌های رئیس‌جمهور روحانی نیز با دوربین‌های فیلم‌برداری رابطه برقرار شده است! در روزهای تاسوعا و عاشورا رئیس‌جمهور در مجالس عزاداری شرکت کرد که فعال بودن دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی در این محافل نشان از علاقمندی اطرافیان دکتر روحانی به تبلیغاتی شدن حضور وی در این قبیل مجالس دارند. قبلاً نیز حضور رئیس‌جمهور جدید در منزل جانبازان و شهدا تبلیغاتی شد و به صورت خبری و تصویری به اطلاع عموم رسید و این سؤال را در اذهان ایجاد کرد که آیا بهتر نیست رئیس جمهوری که در کسوت روحانیت است از تبلیغاتی شدن شرکت خود در محافل عزاداری و حضور در مجالس ایثارگران جلوگیری نماید تا الگوئی برای دیگران در جهت خالصانه عمل کردن باشد؟

* پس از اینکه چند روز پیش یکی از کارمندان مصری شرکت نفتی آمریکایی "بیکر هیوز" در عراق اقدام به پاره کردن پلاکارد‌ها و پرچم‌های حسینی نمود، یک کارمند انگلیسی شرکت نفتی "شلمبر ژه" فرانسه نیز در منطقه نفتی رمیله شمالی یکی از پرچم‌های حسینی را پایین کشیده و در مقابل چشم همه آن را پاره پاره کرد. پس از این اقدام، دو کارگر عراقی دیگر این شرکت در اعتراض وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و این کارمند قبل از رسیدگی به جرمش، به بیمارستان "الفیحاء" منتقل شد و پرچم عزاداری نیز توسط شرکت بالا برده شد. نوری مالکی نخست‌وزیر عراق نیز دستور داد:سرور محمد سرور" کارمند مصری تبار شرکت "بیکر هیوز" از عراق خارج شود. وی از این به بعد حق وارد شدن به این کشور را نخواهد داشت.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان