کد خبر: ۴۷۰۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۲

تعداد مصیبت های فارس به عدد 486 رسید!

به گفته سکاندار محیط زیست فارس، حیوانی که مدتی پیش از او به عنوان عامل بیکاری و رکود اقتصادی فارس نامبرده می شد تعدادشان بیشتر شده است.
به گزارش شیرازه، گورخرهای منطقه بهرام گور نی ریز که روزگاری عامل بیکاری و مصیبتی برای فارس بودند! حالا تعدادشان بیشتر هم شده و به 486 راس رسیده است.

ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفته است، تعداد گورخرهای این منطقه حفاظت شده 12 درصد بیشتر شده است.

کارنامی ضمن ابراز خشنودی خود از افزایش تعداد گورخرها علت آن را به خبرگزاری مهر چنین توضیح داده است؛ افزايش حفاظت فزيکي و گشت و کنترل مستمر محيط بانان در منطقه ؛ارتقا سطح بخشي از منطقه بعنوان پارک ملي قطرويه، افزايش حضور محيط بانان و تهيه و ايجاد تجهيزات و امکانات آبرساني و غذارساني به اين حيات وحش،لايروبي  مستمر چشمه ها و آبشخورها شرايط جهت زاد و ولد و زندگي آرام اين گونه ارزشمند را فراهم و مراقبتهاي لازم از اين گونه صورت گرفته و علوفه و غذاي کمکي  مورد نياز در فصول سرد وخشک تامين شده است.

حسین صادق عابدین استاندار سابق فارس در اردیبهشت ماه امسال در جمع اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در اظهار نظر عجیبی اعلام کرد: وجود 300 گورخر در منطقه حفاظت شده بهرام گور به مصیبتی برای مردم فارس تبدیل شده است زیرا که سازمان محیط زیست به دلیل حضور این حیوانات و اینکه این منطقه حفاظت شده است اجازه بهره برداری از معادن را نمی دهد.
انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
نواحي جدا شده از استان فارس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲
0
شیرازه، فقط ما آدم ها حق زندگي نداريم ديگر موجودات هم حق زندگي دارند حتي گوره خر كه البته شايد از نظر ما بي ارزش باشد ولي همين خارجي هاي كافر دنبال يك راس از آنها مي گردند
خارجي
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲
0
خارجيهاي كافر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه بيسواد مغز فندقي چرا همه رو كافر ميدوني و خودتو مسلمون واقعي ها؟؟؟؟