کد خبر: ۴۷۳۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
منابع طبیعی فارس به سخنان هاجری واکنش نشان داد

صاحب کوه‌های اطراف شیراز پیدا شد!

کاظم بردبار نسبت به سخنان یکی از اعضای شورای شهر واکنش نشان داد.
مدیرکل منابع طبیعی فارس در واکنش به سخنان یکی از اعضای شورای شهر شیراز درباره فروش کوه‌های متعلق به منابع طبیعی می‌گوید که مطرح‌کنندگان چنین مواردی قصد دارند سند منابع طبیعی به نام سازمان متبوع  آنان زده شود. این در حالی است که قانون چنین اجازه‌‌ای به دولت نداده است.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرجنوب،‌ کاظم بردبار با بیان این‌که سند کوه‌‌های اطراف شهر به نام منابع طبیعی نبوده بلکه متعلق به اداره کل راه و شهرسازی است، گفته است: «برخی که چنین سخنانی مطرح می‌کنند می‌خواهند سند به نام آن‌ها زده شود این در حالی است که قانون اجازه چنین کاری را نمی‌دهد. در واقع شهرداری در فضای سبز تنها، بهره‌بردار است.»

به گزارش شیرازه،‌ محمدرضا هاجری عصر دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر گفته بود که منابع طبیعی به سمت فروش کوه‌های اطراف شیراز رفته است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
0
معمولا رسم بود که مالک زمین با سازنده شریک می شد وهرکدام سهمی می بردند!
مثلا قصرسبز یا برخی جاهای دیگر که ادارات محترم همه باهم تشریک مساعی !!کردند واحیاکردند!
چراجای دور برویم؟ همین کوههای کنار بلوارجمهوری اسلامی که قطعا منابع طبیعی بود ولی بخش عمده آن مال کارکنان منابع طبیعی شد والبته کارکنان سایر دستگاههای تاثیرگزار!! هم بهره مند شدند وبعد هم نوبت انواع اقسام کاخ های مشرف به شهر تحت عنوان مهمانسرا و... تابنام حریم چاه آشامیدنی و...سربه آسمان بسایند ...کاش دمی هم مارا مهمان مهمانسرای دولتسرایشان کنند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
0
دشتکوه را ه و ف با گرفتن چند پلاک کردند ویلا محل فساد سعدیوشیراز