کد خبر: ۴۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲

تجلیل از بانوان نخبه بسیجی شیراز در همایش «زنان برتر»

به مناسبت هفته بسیج در همایش «زنان برتر» از 15 نفر از بانوان نخبه بسیجی و 10 نفر از بانوانی که الگوی برتر حجاب و عفاف بودند، قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار شیرازه، در این همایش که به همت حوزه 2 حضرت زینب(س) سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) برگزار شد، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اشاره به برخی الگوهای برتر در جامعه اظهار کرد: باید الگوهای دینی موفق به جامعه معرفی و شناخته شوند تا سایرین نیز با پیروی از آنان ضمن داشتن ایمان، حجاب، تقوا و موقعیت‌های اجتماعی برای خوب همسرداری کردن تلاش کرده و فرزندپروری خوبی داشته باشند.

حجت الاسلام علیرضا حدائق در ادامه به آسیب‌شناسی و علل کم‌توجهی به حجاب و عفاف در جامعه پرداخت و گفت: متاسفانه نیروهای مذهبی ما هم نسبت به ارشاد جامعه بی‌توجه شده‌اند و درد بی‌خیالی همه را مبتلا کرده است.

وی بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک نظارت ملی تاکید کرد و خاطرنشا

کرد: بدبختی ما اینجاست که نان جمهوری اسلامی را می‌خوریم اما برای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای آن حتی حاضر به امر و نهی کردن زبانی هم نیستیم.

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: اگر از کسی رفتار خطایی سر بزند اما هیچ‌کس در جامعه از خانواده تا دوست و همکار و غیره به وی تذکر نداند، او در انجام و ادامه اشتباه خود احساس حقانیت خواهد کرد.

حجت الاسلام حدائق یکی از علل بدحجابی در جامعه را بالا رفتن سن ازدواج دانست و خاطرنشان کرد: حیا شرط ایمان است؛ انسان‌های با حیا، انسان‌های با پوششی هستند. مردم باید بدانند که حرمت‌شکنی، خودشکنی است.

بسیج فریادی بود که از نهاد توده مردم بلند شد

در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) هم با بیان اینکه بسیج یک نهاد اداری سازمانی نیست، گفت: بسیج فریادی بود که از نهاد توده مردم بلند شد.

حجت الاسلام مصطفوی بیان کرد: بسیج در واقع متعلق به تاریخ نیست که فقط مربوط به جنگ باشد یا یک سازمان اداری صرف نیست که بعد از مدتی تاریخ مصرف آن تمام شود بلکه بسیج ریشه در انقلاب اسلامی و باورهای ما دارد.

انتهای پیام/523/4


نظرات بینندگان