کد خبر: ۴۸۰۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲

کمک 70 میلیون تومانی یک خیر برای بازسازی امامزاده ای در قیروکارزین

در قالب طرح مودت وارثان مرحومه شیرین طیبی جو مبلغ 70 میلیون تومان پول را جهت بازسازی امام زاده هاشم روستای نه تن از بخش افزر شهرستان قیروکارزین اهدا کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از پرگون زینلی مسئول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قیروکارزین به خبرنگار پرگون گفت: در قالب طرح مودت وارثان مرحومه شیرین طیبی جو مبلغ 70 میلیون تومان پول را جهت بازسازی امام زاده هاشم روستای نه تن از بخش افزر شهرستان قیروکارزین اهدا کردند.

زینلی ادامه داد: وارثان این مرحومه همچنین تقبل کردند غیر از مبلغ مذکور بقیه هزینه های بازسازی در طول ساخت را نیز متقبل شوند.

وی گفت: با اختصاص این مبلغ امیدواریم ظرف چند روز آینده کار بازسازی این امام زاده را آغاز و در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان رسانیم.

لازم به ذکر است طرح مودت طرحی است که توسط هیئت امنا و امین بقاع متبرکه با دعوت از خیرین، بانیان و مسئولین به منظور شناساندن اهداف، نیازهای مادی و معنوی ، برنامه ها، تبادل نظر و یافتن راه کارهای همکاری و مشارکت، جمع آوری نذور و تامین امکانات برای بقاع متبرکه برگزار می گردد و همچنین می توان عمران و آباد انی بقاع و اماکن متبرکه، بقعه محوری و تقویت نقش و مشارکت های دولتی و مردمی در عمران بقاع متبرکه، مساجد و اماکن مذهبی را از تدابیر لازم در خصوص طرح مودت عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲
0
كاش اين پول صرف ازدواج جوانان و كساني ميشد كه نان شب هم ندارند براي خوردن.