کد خبر: ۴۸۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۲

سنگ پرانی به مازراتي دايي سوژه اصلی یک درگیری خیابانی

آخرين تمرين پرسپوليس پيش از ديدار با ذوب‌آهن حواشي و اتفاق‌هاي عجيبي را به همراه داشت كه در پايان آن 5 نفر دستگير و راهي كلانتري شدند.
به گزارش شیرازه به نقل از جام نیوز، پس از پايان تمرين پرسپوليس و در حالي كه علي دايي قصد داشت ورزشگاه درفشي‌فر را ترك كند، گروهي از هواداران اين تيم از سرمربي پرسپوليس خواستند كه با آنها عكسي يادگاري بگيرد.

 

دايي كه با توجه به خصوصيات اخلاقي‌اش مي‌كوشد تا هميشه هواداران پرسپوليس را راضي نگه دارد اين بار هم مثل دفعات قبل به درخواست آنها پاسخ مثبت داد و به احترام هواداران پرسپوليس اتومبيلش را در گوشه‌اي پارك كرد و در محاصره هواداران تيمش قرار گرفت.

 

تجمع هواداران پرسپوليس از يك سو و اضافه شدن سه سرنشين يك پرايد باعث شد تا مسير رفت و آمد براي خودروهاي ديگر تا حدودي مختل شود. با توجه به اين موضوع و بسته شدن مسير براي پرايد دوم، دو سرنشين ماشين تازه وارد با داد و بيداد سراغ راننده پرايد اول را گرفتند و از آنجا بود كه بين سه سرنشين پرايد اول و دو سرنشين پرايد دوم در وسط خيابان درگيري به وجود آمد.

 

هر چند كه دايي در ابتدا كوشيد تا به نحوي وساطت و آنها را از هم جدا كند ولي تلاش او به جايي نرسيد و فقط در سنگ‌پراني طرفين چند سنگ به اتومبيل لوكس و گران قيمت دايي برخورد كرد.

 

اينكه چرا و چطور اين سنگ‌ها به سمت اتومبيل "مازراتي" دايي پرتاب شد را كسي متوجه نشد. اما برخورد يكي از اين سنگ‌ها با سپر مازراتي دايي دچار فرورفتگي و خسارت شد.

 

دايي كه به شدت از اين اتفاق‌ها ناراحت شده بود با توجه به حضور كمرنگ مسئول حراست درفشي‌فر به سختي و با كمك كارمندان اين مجموعه ورزشي پس از 10 دقيقه از مهلكه خارج شد و دعواي سه به دوي پرايدي‌ها پس از 20 دقيقه و با دخالت ماموران نيروي انتظامي به پايان رسيد.

 

هرچند كه در ابتدا مسئول ورزشگاه درفشي‌فر به خبرنگاران اعلام كرد كه افراد ناشناس اين درگيري متواري شده‌اند ولي در نهايت با حضور نيروي انتظامي منطقه اين 5 نفر بازداشت شدند.

 

دايي كه با ناراحتي محل تمرين پرسپوليس را ترك كرد براي حفظ حرمت تيمش به رغم دلخوري كه داشت صحبت خاصي در مورد اين قضيه انجام نداد ولي آنهايي كه از نزديك نظاره‌گر اين درگيري خياباني بودند به اين باورند كه جدا از هر دليل و اتفاقي، مازراتي دايي سوژه اصلي اين درگيري بوده است.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲
0
متاسفم احتمالا به اندازه جهیزیه یک دختریتیم به خودرو ایشان خسارت وارد شده! مسئولین محترم ورزش لطفا باجدیت ازبیت المال مسلمین جبران فرمایند.