کد خبر: ۴۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۲
زنگ خطری برای مسولان لامرد

حتما باید کسی کشته شود؟

حادثه واژگون شدن یک دستگاه تریلر حامل کلینکر سیمان در بلوار معلم، بلواری که در وسط شهر لامرد و واحد های مسکونی و تجاری شهروندان قرار گرفته در واقع زنگ خطری بود برای مسئولین شهری و مسئولان راه و شهرسازی...

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود، حادثه واژگون شدن یک دستگاه تریلر حامل کلینکر سیمان در بلوار معلم، بلواری که در وسط شهر لامرد و واحد های مسکونی و تجاری شهروندان قرار گرفته در واقع زنگ خطری بود برای مسئولین شهری و مسئولان راه و شهرسازی که واقعا تا چه زمانی نباید فکری و چاره ای برای احداث جاده کمربندی شهر لامرد کنند.

یعنی حتما باید کسی کشته شود تا اقدامی صورت گیرد؟ اگر این تریلر که نوع وضعیت حادثه و نحوه واژگونی و برخورد با تیر چراغ برق نشان دهنده این امر است که این کامیون سرعت بسیار بالایی داشته و به احتمال زیاد راننده دچار خواب آلودگی بوده است و گرنه در یک بلوار راست و مستقیم وقوع این حادثه عجیب است.

 این حادثه اگر مقداری جلوتر و یا کمی عقب تر اتفاق می افتاد کامیون حاوی کلینکر وارد منازل مسکونی شهروندان که در فاصله یک متری قرار گرفته می شد و یا به شبکه فشار قوی برق برخورد می نمود، آن وقت معلوم نبود که چه خسارت و تلفاتی را به بار می آورد. هم اکنون روزانه قریب به یکصد دستگاه تریلر حامل سیمان و کلینکر از خیابان ها و بلوار های مرکزی و اصلی شهر که با ریال ریال عوارض دریافتی از شهروندان آسفالت گردیده، عبور می کنند و علاوه بر تخریب و وارد نمودن خسارت به آسفالت، باعث بر هم زدن آرمش روحی و روانی شهروندان خصوصا هنگام شب و استراحت کردن که  با سرعت زیاد از روی سرعت گیرها عبور می کنند.

 سال های قبل پیگیری های زیادی جهت احداث کمربندی شهر لامرد انجام شده اما متاسفانه تا به امروز هیچگونه اقدام عملی صورت نگرفته است. علی ایحال لازم است که مسئولان امر واقعا چاره ای بیندیشید یا خود کارخانه سیمان که در آمدهای میلیاردی دارد فکری به حال این قضیه کند تا  به نگرانی مردم پایان داده شود.

 


نظرات بینندگان