کد خبر: ۴۸۷۶۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
واکنش تاکسیرانان لارستانی به اظهارات سریع القلم:

ما نمی دانیم سانتریفیوژ چیست ولی می دانیم 20 درصد وقتی 5 درصد شود یعنی سازش!

«ما با جدیت قضیه هسته ای و مذاکرات ژنو را از طریق رسانه ها دنبال می‌کنیم با تمام تغییرات و اتفاقاتی که در جامعه صورت می‌گیرد آشنا هستیم.»

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در پی توهین محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهور به رانندگان تاکسی رانندگان، واکنش های زیادی را برانگیخت.

پس از اعتراض تاکسیرانان تهران، مشهد و شیراز و استان های دیگر، خبرنگار صبح لارستان، بین تاکسی رانان لارستانی در ایستگاه 4 راه پیروزی رفت تا نظر آنان را در این مسئله جویا شود.

یکی از رانندگان تاکسی لارستانی که به انتظار مسافر در کنار چهار راه پیروزی ایستاده بود می گفت : «ما با جدیت قضیه هسته ای و مذاکرات ژنو را از طریق رسانه ها دنبال می‌کنیم با تمام تغییرات و اتفاقاتی که در جامعه صورت می‌گیرد آشنا هستیم زیرا که بیشترین تامل و ارتباط را با اقشار مختلف جامعه در طول شبانه روز داریم از دکتر و مهندس گرفته تا دانشجویان و درجه داران نیروی انتظامی».

او گفت: «در توافق نامه ای که در ژنو صورت گرفت مطلب داغ  تمام رانندگان و مسافرینی بود که در سطح شهر جابجا می‌کردیم ، تبریک و درود بردولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده می‌فرستادیم. درست است ما تاکسیرانها بعضی چیزها را نمی‌دانیم، مثلا ما نمیدانیم سانتریفیوژ چیست ؟ به چه درد می‌خورد؟ اما می‌دانیم که اگرچیزی از ۲۰درصد به ۵ درصد کاهش یابد یک سازش است که در مذاکرات ژنو پیش آمد و تحریم معادن طلا و بعضی چیز های دیگر برداشته شد.

یکی از رانندگان تاکسی که از قدیمی های رانندگان بود اینگونه می گفت : ما بچه های انقلاب و هشت سال جنگ هستیم و سیاست و اتفاقات روز را می‌شناسیم و آگاه و بیداریم و جان بر کف در پای این انقلاب و رهبر عزیزمان ایستاده ایم آیا اگر اتفاقی برای این کشور بیفتد چه کسی به میدان خواهد رفت ؟ اولین نفرات ما هستیم که به جنگ می رویم .

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲
1
درود بر پا برهنگانی که دل و فکر و اعتقاداتشان انقدر بزرگ است که حضرت روح اله انان را ولی نعمت خود می داند ولی بعضی روشنفکران انان را برای روز رای گیری می خواهند و بعد از انکه رای اوردند انان را شهروند درجه 2 و 3 می نامند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲
2
ای والله به بصیرت شما تاکسی دارها
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲
1
وقتی حضرت اقا انها را فرزندان انقلاب میداند نه شازش کار حرف از سازش ردن درست نیست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲
0
چطور وقتی بنزین خوب میزنی تو تاکسیت و مصرف باکت از 100و12 میشه 100و10 این کاهش و عفت نیست و حال میکنی.. حالا نمیدانی هر کاهشی بد و خوب داره..دختر نداری جهاز بدی یخچال 900تومنی را 3میلیون بخری.. دوست داری این افزایش را. خیلی مردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲
2
متسافم واسه شما که به جای فهمیدن اصل مطلب با هوچی گری قصد یارگیری و پاک کردن صورت مسئله رو دارید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲
2
خبرنگاری میگفت از یکیشون پرسیدم شما را برای چی گفتند بیاید اینجا. گفته قراره بنزینمون را بیشتر کنند. به یکی دیگش گفته بودن شما برای چی اومدی. گفته بوده رئیس تاکسی رانی به ما توهین کرده!
ناشناس
چرا میخوای این قشر را ادم های نفهمی تلقی کنی ................این بنده خدا ها را چون نمیتونن ماهی دوملیون درامد داشته باشند بایستی نفهم هم کنیم .........مسخره کنیم ......................اصلا خداوند متعال در قران کریم به چه کسانی میگوید نفهم ........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲
0
این اقای مشاور حرف بسیار درستی زده. متاسفانه صدا و سیما به جای کار کارشناسی ، مباحث را احساسی و عوامانه میکند. نه اینکه راننده تاکسی نمیدونه اتفاقا خوب هم میدونه چون از صبح تا شب و برای در آوردن خرج همون سه دانشجوش به شنیدن همه تحلیل ها تن میده. اما نمیتونه کارشناسی کنه. چیزی که صدا و سیما هروقت بخواد کسی با کسانی را بکوبد یکطرفه به قاضی میره و همه را هم آدمهای کارشناس و کاربلد معرفی میکنه. تازه اگر ساختگی هم نباشه.
جسارت نباشه اما خداییش کار شما هم در این مورد خاص دقیقا مثل صدا و سیماست. به جای اینکه بگید باباجون یه مشاور اومده توصیه کرده برای اینکه مسائل کارشناسی و حرفها منطقی و منطبق با اصول علمی و چهارچوبه سیاسی و منافع کشور باشه اگر میخوای کار کنی یه گزارش درست آماده کن و به سراغ آدمهای فنش برو نه کسی که هشتش گرو نهش است، اونوقت به قبای بعضی ها بر میخوره و این آقایون را دعوت به اعتراض میکنند. درست مثل شما که بهتره مسائل شهر و ترافیک و مشکلات مسافرکش های شخصی و وانت بارها و هزاران دست انداز دیگه را که مربوط به رانندگان محترم تاکسی میشه پیگیری و مطرح کنید، به این مسئله اونهم صرفا از زاویه دید خودتون میپردازید. موفق باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲
0
اون کسی که فکر میکنه با تعطیل شدن 20 درصد میتونه یخجال ارزون تهیه کنه هیجی از کارایی انرژی هسته ای نمیدونه
اتفاقا در همه ی ابعاد برعکسه!!
اگه میخواییم دشمنامون نگاه جب بهمون نکنن
اگه میخوایم اقتصادمون بیشرفت کنه وقوی بشه
اگه میخواییم به تکنولوژی های دیگه دست بیدا کنیم
باید انرژی هسته ای مون روز به روز جلو بره
نه اینکه عقب گرد کنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲
0
به نظر من اکثر مردم از انرژی هسته ی چیزی نمی دونن باید دولت مردم را اگاه کند که بفهمن که چرا باید پیش برویم و به چه قیمت