کد خبر: ۴۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲

استاندار فارس: مديران مستخدمين شماره‌دار مردم هستند

حدود 70 درصد از مشكلات مردم گره‌هاي مديريتي است و نيازي به اختصاص بودجه ندارد
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، دكتر سيد محمد احمدي در حاشيه جلسه ملاقات مردمي مديران استان افزود: از عملكرد مديران دستگاه‌هاي مختلف رضايت‌مندي نسبي وجود دارد.

وي در عين‌حال خاطرنشان كرد: از مديران انتظار داريم وظايف مشخص اداري خود را به نحو احسن انجام داده و در زمينه فعاليت‌هاي ميان بخشي، همدلي و همراهي لازم را از خود نشان دهند.

استاندار فارس با بيان اينكه حدود 180 نفر در برنامه ملاقات مردمي كه با حضور مديران دستگاه‌هاي مختلف برگزار شد، مسائل خود را مطرح كردند، افزود: هيچ صحنه‌اي زيباتر از ملاقات با مردم و شنيدن درد دل آنان با مديران وجود ندارد.

وي با تاكيد بر اين كه فلسفه وجودي مديران در جلسات ملاقات مردمي بروز پيدا مي‌كند، خاطر نشان كرد: تلاش مي‌كنيم هر ماه دو جلسه ملاقات عمومي را برگزار كنيم تا افرادي‌كه مشكلاتي دارند بتوانند آن را در اين ملاقات‌ها مطرح و پيگيري كنند و مديران هم با روي گشاده، در حد توان و در حيطه وظايف و مسئوليت‌هاي قانوني، گره از كار آنان باز كنند.

استاندار فارس با بيان اين كه مديران مستخدمين شماره‌دار مردم هستند كه وظيفه اصلي‌شان حل مشكلات مردم است، گفت: حدود 70 درصد از مشكلات مردم گره‌هاي مديريتي است و نيازي به اختصاص بودجه ندارد.

احمدي با تصريح اينكه ناراضي بودن مردم، ضربه به نظام اسلامي وارد مي‌كند، گفت: شايسته نيست مردم در مراجعه به ادارات مختلف پاسخ‌هاي متفاوت دريافت كنند و دچار سرگرداني شوند


نظرات بینندگان