کد خبر: ۴۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۲
پادگان امام حسین در روز 9 دی میزبان شهدای گمنام است

میعادگاه رزمندگان، محراب رهبر خوبان و حالا مقبره شهیدان

پادگان امام حسین(ع) روزگاری پذیرای گروه گروه از جوانان انقلابی استان فارس بود که برای اعزام به جبهه ی حق علیه باطل مراجعه می کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر تنویر، در آخرین هفته ی ماه صفر، شیراز میزبان سه تن از  شهدای گمنام دوران دفاع مقدس می باشد.
 
مراسم استقبال از این شهدا که مدتی پیش از طریق مرز شلمچه وارد کشورمان شده اند روز یکشنبه ساعت 8 صبح از فرودگاه شهید دستغیب آغاز و تا معراج شهدای عاشقان ثار الله ادامه دارد.
 
همچنین یک شنبه شب مراسم وداع با شهدا در حسینیه عاشقان ثار الله برگزار و صبح دوشنبه یکی از این شهدا در پادگان امام حسین(ع) تشییع و در همان مکان به خاک سپرده خواهد شد و دو تن از این شهدا برای تشییع و خاکسپاری به شهر داریون فارس منتقل خواهند شد.
 
روز دوشنبه نیز به مناسبت شب رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسمی در حسینیه عاشقان ثار الله برگزار می شود.
 

شمیم عطر جهاد سالهاست با پادگان امام حسین(ع) همراه است
 
 پادگان امام حسین(ع) روزگاری پذیرای گروه گروه از جوانان انقلابی استان فارس بود که برای اعزام به جبهه ی حق علیه باطل مراجعه می کردند.
بسیجیانی که با لبیک به ندای رهبرشان برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی خود را معرفی می کردند تا علاوه بر پاسداری از مرز خاکی به جهانیان بفهمانند که پایداری در راه آرمانهای انقلاب اسلامی خط قرمز آنها است. رزمندگان دفاع مقدس نشان دادند درس عاشورا شناسی را از مقتدای خود به خوبی آموخته اند و حاضر هستند جان خود را در راه اسلام ناب محمدی فدا کنند.

بسیجیان امام خمینی (ره) با ایثار و شهادت طلبی، رشادت های خود را درتاریخ به ثبت رسانند. و همواره در دفاع مقدس، فرهنگی پدید آوردند که نه تنها امروز بلکه تا دنیا دنیا است می توان از آن بهره برد.

عطر جهاد

اردیبهشت 87 ماه و سالی است که برای مردم استان فارس از جایگاه ویژه ای برخوردار است.از آن جهت که نائب امام عصر(عج)میهمان مردم میهمان نواز فارس شدند.رهبر معظم انقلاب در سفرشان سه مرتبه در پادگان امام حسین(ع) حضور یافتند و به سخنرانی و اقامه نماز پرداختند.

ایشان در جمع فرزندان بسیجی خود در پادگان امام حسین(ع) در بخشهایی از سخنانشان فرمودند:«مجموعه ی جوانان بسیجی در هر نقطه ای از این کشور که اجتماع می کنند با آنها عطر جهاد همراه است.بخصوص اگر آن محل اجتماع جائی باشد که دلهای مشتاق فراوانی در طول زمان از آنها به عرصه های جهاد گسیل شدند...شما جوانان باید دائما هوشیار باشید معارف دینی و معارف انقلابی خود را هر چه می تواند تعمیق کنید... از شرح حال سرداران غفلت نکنید از شرح حال این شهدای راه حق»
 
میزبانی  از یک شهید
 
افتخار بسیجیان امام خامنه ای همواره پیروی از راه و منش شهدا است و گره می زنند معنویت خود را با آنان که به گفته ی خداوند تبارک و تعالی «نپندارید که مرده اند بلکه آنان(شهدا)زنده هستند»

و اما در روز بصیرت «9 دی ماه » روزی که مردم شهید پرور کشورمان در سال 88 به صحنه آمدند و فتنه یزدیان زمان و خود فروخته ها را با شور انقلابی و شعور حسینی مهار کردند، پادگان امام حسین(ع) میزبان یک شهید گمنام است که پیکر مطهر اش بر روی دستان همرزمانش تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

روز ها می گذرد و انگار نام پادگان امام حسین(ع) با فرهنگ حسینی و عطر جهاد عجین شده است.

نظرات بینندگان