کد خبر: ۴۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۲

تصاویر جدید از زلزله بستک و حضور امدادگران لارستانی

این گزارش حاکی از آن است که ۶ نفر در بیمارستان فکری بستک، یک نفر در بیمارستان بندر لنگه،‌ سه نفر در بیمارستان لار و سه نفر در بیمارستان بندرعباس بستری هستند و تا کنون ۸ نفر دیگر از مصدومان از بیمارستان ترخیص شده اند.
به گزارش شیرازه به نقل از صبح لارستان، طی تماس تلفنی با امدادگران لارستانی که به شهرستان زلزله زده بستک اعزام شده اند، این امدادگران اعلام داشتند که میزان تلفات منازل و و ساختمان های این شهرستان بدلیل وجود بافت های فرسوده مرکزی شهر، ساختمان ها کلا خراب شده است .

همچنین جلسه ای با حضور فرماندار بستک و مدیریت بحران و رئیس هلال احمر لارستان ساعاتی پیش برگزار شده است و مقرر گشته از نواحی اطراف چادر به بستک ارسال شود .

لازم بذکر است طبق اعلام مدیریت بحران بستک با بررسی آوارها و منازل آسیب دیده ، هموطن دیگری در زیر آوارها نمانده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس نیز اورژانس کشور در مورد آخرین آمار مصدومان زلزله بستک اعلام کرد که ۲۱ نفر از مصدومان در بیمارستان‌های این شهر بستری شدند.

این گزارش حاکی از آن است که ۶ نفر در بیمارستان فکری بستک، یک نفر در بیمارستان بندر لنگه،‌سه نفر در بیمارستان لار و سه نفر در ارستان بندرعباس بستری هستند و تا کنون ۸ نفر دیگر از مصدومان از بیمارستان ترخیص شده اند.


نظرات بینندگان