کد خبر: ۴۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۲

ای بودجه! «راه» در «ممسنی» تو را می خواند

شفیعی نماینده مردم ممسنی و رستم خطاب به عشایری مدیر کل راه و شهر سازی استان گفت ممسنی در اجرای پروژه های راه سازی استان فارس غایب بوده است.
به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، اگر قرار باشد راه های دست رسی و راه های ارتباط شهرستان ممسنی را مورد بررسی قرار دهیم با نگاهی گذرا به این راه ها می توان وضعیت نامطلوب آنها را درک کرد اگر منصفانه در خصوص راه های دست رسی شهرستان از جمله قائمیه- نورآباد، میشان – گناوه، بوان – شیراز و ... قضاوت کنیم می توانیم بگوییم احتمالاً خاک ممسنی جزء این استان و کشور نیست.
مردم ممسنی همواره نسبت به این راه ها و بزرگراه های اصلی که از کیفیت نا مناسبی برخوردار هستند از نماینده شهرستان و فرماندار گلایه مند بوده اند و خواستار بهبود وضعیت محور های ارتباطی هستند.

آنچنان وضعیت این محورها نامناسبت است که علاوه بر مردم شهرستان، رانندگان و هم وطنانی که از این محور عبور می کنند نیز نسبت به آن معترض هستند نشانه این موضوع همین بس که وقتی مهمانی از دیگر مناطق کشور به ممسنی می آید اولین حرفی که می زند می گوید "چقدر راه های پر دست اندازی دارید" یا اینکه می گویند "در پل فهلیان چقدر ترافیک بود یک ساعتی معطل شدیم و ..."

 البته برای بهبود وضعیت پروژه های راه باید از چندین سال پیش فکری می شد اما حال چرا کوتاهی شده است بماند ...

نماینده شهرستان و فرماندار بارها از مسئولین استان و کشور خواستار رسیدگی به این پروژه و تامین بودجه بوده اند به گونه ای که بیشتر تذکر کتبی دکتر شفیعی در مجلس به مسئولین اجرایی مربوط به این پروژه ها بوده است.

در سفری که استاندار به ممسنی داشت مهمترین موضوع که در جلسه شورای اداری نسبت به آن بحث شد مروبط به پروژه های نیمه تمام و رها شده راه سازی بود که حتی شفیعی خطاب به عشایری مدیر کل راه و شهر سازی استان گفت ممسنی در اجرای پروژه های راه استان فارس غایب بوده است و خواستار رسیدگی به پروژه ها شد.

البته عشایری این پروژه ها را در حیطه ی وظایف خود ندانست و گفت باید از طریق مراتبط بالاتر و وزرات پیگیری شود و استاندار نیز در این خصوص قول پی گیری دارد.

به هر نحو امیدواریم استاندار با همکاری نماینده شهرستان هر چه زود تر نسبت به این قضیه رسیدگی کنند.

نظرات بینندگان