کد خبر: ۴۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۲
دادستان عمومي شیراز:

شهرداری مقصر اصلی حادثه برمشور است/ پرونده تخلف مدیران مسیر تحقیقات را طی می کند

عنوان جرم تا زمان تكميل تحقيقات مشخص و اعلام نخواهد شد و موضوع اثبات جرم و صدور حكم نيز در مرحله رسيدگي دادگاه انجام مي‌شود.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، دادستان عمومي و انقلاب اسلامي شهرستان شيراز گفت: با تكميل تحقيقات پرونده حادثه برمشور، اين پرونده به براي رسيدگي به دادسرا ارسال شده است.
علي القاصي‌مهر در حاشیه بازدید از کشفیات اخیر مواد مخدر توسط پلیس فارس در جمع خبرنگاران افزود: براساس تحقيقات انجام شده، مقصر اصلي حادثه شهرداري شيراز تشخيص داده شده است.

وي اضافه كرد: رعايت نكردن نظامات دولتي موثر در وقوع حادثه برمشور و وارد شدن خسارت‌هاي جاني به افراد فوت شده، اصلي‌ترين موضوع در اين پرونده است كه با توجه به مسئوليت مستقيم شهرداري و سازمان‌هاي مرتبط با شهرداري، عمده تقصير متوجه اين دستگاه است.

دادستان شيراز گفت: براساس اين پرونده شهرداري مسئول جبران خسارت‌هاي وارد شده به فوت‌شدگان و همچنين رعايت نظامات دولتي در سايت برمشور است.

مجازات های سنگین برای قاتل دختری در باجگاه
القاصي‌مهر همچنين در خصوص سرنوشت پرونده دختري كه در منطقه باجگاه شهرستان شيراز به قتل رسيده بود نيز گفت: حكم دادگاه بدوي مشخص و متهم پرونده به اعدام، قصاص و 15 سال حبس محكوم شده است.
دادستان شيراز گفت: با توجه به اعتراض متهم، پرونده به ديوان عالي ارسال شده و براساس مكاتبات انجام شده با ديوان عالي مبني بر رسيدگي خارج از نوبت و ويژه، اميدواريم به‌زودي كار رسيدگي با تدبير مسئولان در ديوان‌عالي نهايي و حكم مقتضي صادر و اعلام شود.

پرونده تخلف مدیران مسیر تحقیقات را طی می کند
القاصي‌مهر در خصوص پرونده تخلف مديران دولتي در استان فارس نيز گفت: اين پرونده همچنان مسير تحقيقات را طي مي‌كند و در شرف تكميل تحقيقات است.

دادستان شيراز گفت: عنوان جرم تا زمان تكميل تحقيقات مشخص و اعلام نخواهد شد و موضوع اثبات جرم و صدور حكم نيز در مرحله رسيدگي دادگاه انجام مي‌شود.
نظرات بینندگان