کد خبر: ۴۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۲

قوه قضائیه و توپ فتنه

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه؛ اگر برخورد نکنند می‌گویند پارتی بازی، فامیل بازی، اعدام آفتابه دزدها و هزار عنوان دیگر و اگر برخورد کنند مظلوم کشی، چرا این، چرا  آن نه، پس چه‌کار می کنید، آبروی نظام را بردید حقوق بشر چه شد، آزادی بیان چه شد و ...

به نظر می‌رسد توپ فتنه امروز در زمین قوه قضائیه است. هنوز چند وقتی از ماجرای هئیت پارلمانی اروپا که بهانه‌ای شد تا برخی از سر بی‌تدبیری کاسه‌ها را بر سر قوه قضائیه بشکنند، نگذشته که داستان دیگری علیه این قوه به راه افتاده است. در حالی که رئیس محترم قوه قضائیه حضرت آیت ا... آملی لاریجانی به کرات نسبت به فتنه موضع گرفته بود و مواضع روشن وی بعضی دیگر را خجلت زده کرده بود در یک اقدام عجیب و پس از ملاقات هئیت پارلمانی اروپا با دو فتنه‌گر، بعضی حملات خود را نسبت به این قوه شدت دادند و این در حالی بود که بعضی دلسوزان نظام نسبت به این پرده‌دری هشدار دادند اما گوش کسی بدهکار نبود.

حالا پس از چند روز از آن ایام، اظهارت سخیف یک نماینده مجلس در حمایت از سران فتنه بهانه‌ای شد تا وی با حمله به قوه قضائیه و رئیس آن فاز جدیدی از پروژه انتقام چندین سال مقاومت و ایستادگی این قوه در مقابل فتنه‌گران آغاز شود. در حالی که در چند سال گذشته بعضی تنها به واسطه یک اظهارنظر معمولی دادوفغان به راه می‌انداختند که چرا فلان قوه در کار قوه دیگر دخالت می‌کند و استقلال قوا را خواستار بودند این نماینده مجلس که معلوم نیست با چه هدفی از سران فتنه حمایت می‌کند با دخالتی آشکار در امور قوه قضائیه فضا را متشنج و فشارها را علیه این قوه به حد اعلا می‌رساند. همزمان شبکه‌های معاند و ضد انقلاب خارجی و سرویس‌های خبر پراکنی بین‌المللی ضمن حمایت و تائید،  فضای رسانه‌ای سنگینی علیه کل نظام ایجاد کرده‌اند. حال باید پرسید این است دستمزد قوه‌ای که در سال ۸۸ به خوبی در دفاع از نظام و انقلاب، مقابل فتنه‌گران و حامیانشان و فشار رسانه‌ای داخلی و خارجی ایستاد تا حق به حقدار رسد و امنیت و آرامش امروز فراهم شود.

وظیفه امروز نمایندگان  ملت و دلسوزان نظام آن است تا در مقابل زیاده‌خواهی، قانون گریزی و عقده‌گشایی بعضی کوتوله‌های سیاسی بایستند و با دفاع از کیان  نظام و قوه قضائیه که امروز آماج حملات فتنه‌گران و حامیان آنها است قدعلم کنند.

سکوت همیشه آسان‌ترین راه است اما تاریخ بعدها قضاوت خواهد کرد اما امروز ملت باید بشناسد واعظان قانون را که به اسم قانون‌گرایی حاضر نیستند خود به قانون تن دهند و ظاهراً بیانیه نویسی را از سران فتنه به خوبی آموخته‌اند و به جای احترام به قانون و آرام کردن فضای جامعه پی‌در پی نامه نگاری و بیانیه می‌دهند آیا خونتان رنگین‌تر از بقیه است یا فکر کرده‌اید اگر چند رای آورده‌اید امکان انجام هر کاری یا حرفی را دارید.

 در حالی که امروز کشور به فضای آرامش نیاز دارد تا چرخه اقتصاد و امنیت توأمان  حرکت کند و تلاش ملی برای حل مشکلات مردم نتیجه دهد چه دستانی در کار است تا با متشنج کردن فضای عمومی کشور خاطرات چند سال گذشته تنش میان قوا را تجدید کند. همین دوستان روزی طالب آرامش کشور، گذشت، صبر و تحمل و ... بودند و دائماً به دولت و رئیس‌جمهور سابق اعتراض داشتند که آرامش کشور اولویت است حال که آن ایام گذشته و خبری از آن جنجال‌ها و یکشنبه‌های سیاه نیست خود دست به کار شده‌اید تا هفته‌های سیاه را ایجاد کنید.

قوه قضائیه امروز نشان داده اهل فامیل بازی نبوده و دنبال اجرای قانون وحق و عدالت بوده و تفاوتی میان افراد قائل نیست اگر امروز از قوه قضائیه حمایت نشود گرچه به وظیفه خود عمل خواهد کرد اما معلوم نیست این پروژه بعدها چه نتایجی دربر خواهد داشت. و اما ملت، ملت امروز صبر انقلابی دارد اما اگر این صبر لبریز شود جز اقدام انقلابی در مقابل بدخواهان و جاهلان چیز دیگری در انتظارشان نخواهد بود.

نویسنده :
امیرابراهیم رسولی
نظرات بینندگان