کد خبر: ۴۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۲
تولدهایی که به یاد خواهند ماند

هفت کوچولوی برفی هدیه خدا به سپیدان بحران زده

همیشه در بحران‌هایی که به صورت طبیعی رخ می‌دهند هم‌چون زلزله، سیل و حتی بارش سنگین برف، صحنه‌هایی دیده می‌شود که به یک خاطره تبدیل می‌شوند
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه؛ همیشه در بحران‌هایی که به صورت طبیعی رخ می‌دهند هم‌چون زلزله، سیل و حتی بارش سنگین برف، صحنه‌هایی دیده می‌شود که جالب به نظر می‌رسد و به یک خاطره تبدیل می‌شوند. شهرستان سپیدان هم از این ماجرا مستثنا نبود. با بارش برف سنگین در این شهرستان، اگرچه برق قطع شد، نانوایی‌ها دچار مشکل شدند، راه‌ها مسدود شد و ... اما تولد هفت نوزاد، نکته شیرینی در میانه این بحران است که برای خانواده‌های آن‌ها به یادماندنی خواهد شد.
بر اساس گزارش خبرنگار شیرازه از سپیدان در گفتگو با رئیس مرکز بهداشت شهرستان سپیدان، طی دیروز و امروز و در شرایطی که سپیدان تمام سپید شده است، 14 زن باردار با مشقات بسیار توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شوند. از این تعداد، 6 نفر فرزند خود را به‌دنیا می‌آورند و 8 نفر دیگر در آستانه زایمان قرار دارند. نکته جالب این‌که یک مادر، دوقلو به دنیا می‌آورد یعنی در مجموع، سپیدان حالا  7 نوزاد جدید را در روزهای سخت کنونی به جمعیت خود افزوده شده می‌بیند؛ نوزادانی که در شرایط سخت قطعی برق و انسداد راه‌ها و یخ زدن لوله‌‌های آب و کمی نان و ... به دنیا آمده‌‌اند؛ کوچولوهای برفی‌ای که در آینده برای خانواده‌های‌شان تداعی کننده برف سنگین دی 1392 خواهند بود.
نظرات بینندگان