کد خبر: ۵۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۲

نمایشگاه تبلیغات و روابط عمومی‌ها در شیراز؛ نمایشگاهی با کارکرد نامشخص

نمایشگاه تبلیغات، رسانه و نمایشگاه روابط عمومی ها در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار شد.
در حالیکه از چندی پیش خبر راه اندازی اولین نمایشگاه تبلیغات و رسانه و همچنین انجمن روابط عمومی های استان فارس از رسانه های استان منتشر شده بود و همگان انتظار حضور در نمایشگاهی جدید و با محتوا را داشتند در عمل چنین نشد. در این نمایشگاه علاوه بر حضور رسانه ها و شرکتهای تبلیغاتی روابط عمومی های دستگاه های استان نیز حضور دارند.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر سالن نرگس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس عصر سه شنبه شاهد راه اندازی اولین نمایشگاه انجمن روابط عمومی های فارس بود که در همان نگاه اول بی برنامگی و بی محتوایی این نمایشگاه به چشم می آمد.

شاید قبل از دیدن این نمایشگاه اینگونه تصور می شد که تمامی روابط عمومی های دستگاه ها و سازمانهای استان فارس هر کدام به طور جداگانه دارای غرفه ای باشند که دستاورد ها و عملکرد های خود را ارایه کنند اما در واقعیت چنین نبود و شاید بتوان توانمندترین دستگاه های حاضر در این نمایشگاه را روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی دانست که علاوه بر هشدارهای مربوط به سلامت و امنیت جامعه غرفه آرایی قابل قبولی داشتند.

اما در این میان عدم حضور روابط عمومی ارگانهایی مهم جای سئوال بزرگی را برای عملکرد انجمن روابط عمومی های استان فارس باقی گذاشت زیرا اینگونه دستگاه ها بنا بر موقعیت شغلی، بیشترین فعالیت و ارتباط با مردم را دارند.

از طرفی دیگر غرفه هایی به بانکها و صندوق های قرض الحسنه تازه تاسیس اختصاص داده شده بود که شاید در طول یک سال هیچگونه ارتباطی میان این روابط عمومی ها و رسانه ها نیست به گونه ای که اندک مردم حاضر در نمایشگاه  و خبرنگاران هیچگونه آشنایی با روابط عمومی های این ارگانها نداشتند.

نمایش انواع شکلات در نمایشگاه روابط عمومی

اما نکته دیگر این نمایشگاه که شیرینی خاصی داشت توزیع و ارایه انواع شکلات در غرفه های روابط عمومی های حاضر در سالن بود.

در حالیکه همگان در انتظار مشاهده عملکرد روابط عمومی ها در غرفه ها بودند آنچه که بیشتر جلب توجه می کرد ظرف شکلات درون غرفه ها بود.

البته باید عدم حضور مسئولین استان و شهرستان شیراز در مراسم افتتاح این نمایشگاه را در عملکرد انجمن روابط عمومی های استان فارس جستجو کرد.

اما در این میان باید توجه داشت که روابط عمومی برخی از دستگاه های حاضر در این نمایشگاه به تنهایی عملکرد نسبتا قابل قبولی در بحث اطلاع رسانی دستگاه خود داشتند اما در زمانیکه انتظار برپایی یک نمایشگاه پر بار وجود داشت نکته قابل توجهی برای ارایه کردن دیده نشد.


نظرات بینندگان