کد خبر: ۵۰۴۲۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲

کمک میلیونی شورای شهر به فجر شهید سپاسی/ هر برد 30 میلیون تومان

هیچکدام از اعضای شورا مخالف با حمایت از ورزش نیستند اما باید دید برای سایر تیم ها و سایر رشته های ورزشی نیز می توان مصوبات مشابه داشت.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، براساس مصوبه شوراي شهر شيراز، مقرر شد به ازاي هر برد تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز، در بازي‌هاي باقيمانده ليگ برتر، به اين تيم مبلغ 30 ميليون تومان به‌عنوان پاداش پرداخت ‌شود.

گفتنی است تنها همین بند از طرح دو فوريتي تعيين پاداش‌هاي مادي و معنوي براي كمك به تيم فجر شهيد سپاسي و حمايت از اين تيم، با نظر مساعد اكثريت اعضاي شوراي شهر شيراز در بیست و پنجمین جلسه علني مصوب شد.

براساس اين مصوبه شهرداري شيراز مبلغ 30 ميليون تومان به ازاي هر برد به اعضاي تيم، شامل بازيكنان و كادر فني، پرداخت خواهد كرد. همچنين براساس اين طرح بنا بود اگر تيم فجر شهيد سپاسي در ليگ برتر ماندگار شود، 200 ميليون تومان به‌عنوان پاداش و در جهت حمايت از فعاليت‌هاي تيم، به باشگاه فرهنگي، ورزشي فجر شهيد سپاسي پرداخت شود.

علاوه بر آن‌ تعدادي از اعضاي شوراي شهر هم در هريك از بازي‌هاي اين تيم كه در خانه انجام مي‌شود و همراهي يكي دو عضو در مسابقات خارج از خانه باهدف انجام حمايت معنوي انجام شود. اما این دو مورد در صحن علنی رای نیاورد.

محمدیان در مخالفت با این مورد گفت: اگر قرار است به ورزش توجه شود باید به اساس ورزش توجه شود نه اینکه به صورت احساسی بحث موردی را پیش بکشیم.

این عضو شورا تصریح کرد: قهرمانان ملی در کلیه رشته ها جهت تشویق هایی به این سبک اولویت بیشتری دارند. همچنین در ردیف بودجه چنین کمک هایی پیش بینی شده که شهرداری مستقلا می تواند انجام دهد و نیازی به طرح این مورد در صحن شورا نبود.

پارسایی نیز خاطرنشان کرد: هیچکدام از اعضای شورا مخالف با حمایت از ورزش نیستند اما باید دید برای سایر تیم ها و سایر رشته های ورزشی نیز می توان مصوبات مشابه داشت. آیا این نوع مصوبات متولیان امر را کم کار تر از قبل نمی کند؟ وزارت ورزش موظف است تیم ها را حمایت کند؛ شورا که وزارت ورزش نیست.

وی افزود: باید به صورت ریشه ای بررسی شود که چرا فجر به اینجا رسید. در حال حاضر که چند بازی بیشتر به پایان لیگ باقی نمانده است این نوع کمک ها مسکن است.
برچسب ها: فارس ، شیراز ، شیرازه ، شورا ، مصوبه
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
dodler
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
1
خدا نكنه اين كمك به يه تيم ديگه مثل برق ميشد. داد و بيداد اين سايت و امثال شما كه خيليم زيادن بلند ميشد كه دااااد و بيداااد كه بردن و خوردن معلوم نيس از كدام خزانه ميدن اينول رو . فقط به لطف يدك كشيدن اسم فجر . سپاسي. بسيج .شهيد.قرارگاه . فرمانده و ...
بهر حال شهر شيراز هميشه اسير بي خردي بوده اميد وارم اين تيم هم موفق شه
شوت سرکش
شما اب رو بریز اونجایی که می سوزه
بارسلون سپاسی
قطعا تو استان فارسی نیستی که اینطور نظر میدی
مگر استان به این بزرگی یک نماینده بیشتر داره تو لیگ برتر
اصلا به شما آدمای غیر بومی چه ربطی داره نظر میدید
حالا هم که شورا یک کار درست کرده دااااااااااد می زنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
0
مریض های مردم که پول دوا و درمونشون را ندارند تا در بیمارستان ها پذیرش شوند مهم ترند تا این که این پول های بی زبون در جاهایی که خیلی مهم هم نیستند و از دغدغه های اصلی مردم هم نیستند ریخت و پاش و خرج شود
dodler
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
0
خيلي قالطاقي شيرازه ك نظرمو چاپ نكردي تو قسمت غير قابل نمايشم نگذاشتي.
فقط همينو بگم اولين و اخرين بارم بود اينجا سر ميزنم. شما با همين كار هاي عقده اي معابانه تو چشم مردم خار و خفيف شديد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
0
شیرازه دیگه زیادی داری نظرات رو سانسور می کنیا،این طوری به ضرر خودتون هست چون که مخاطبهایتان قطعا روز به روز کم تر خواهد شد