کد خبر: ۵۰۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه استان خبر داد:

اعزام 23 هزار دانش آموز استان به راهیان نور

محمد امین خباز گفت: در سال جاری تا اکنون 16 هزار پانصد و دوازده پسر و 7 هزار و هشتصد پنجاه دو دختر در فارس به این اردو اعزام شده اند.
به گزارش شیرازه، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه فجر استان فارس در گفتگو با تنویر با اشاره به اینکه مهمترین ماموریت سازمان اردویی سپاه فجر کاروان راهیان نور می باشد گفت: اعزام کاروان به تهران به مناسبت ارتحال امام راحل، اعزام حلقه های صالحین به قم و مشهد و برپایی تعزیه غدیر خم از جمله ماموریت های این سازمان به شمار می رود.

خباز گفت: کاروان های راهیان نور در دو بخش اعزام می شوند. بخش اول دانش آموزی می باشد که در سال جاری تا اکنون 16 هزار پانصد و دوازده پسر و 7 هزار و هشتصد پنجاه دو دختر در فارس به این اردو اعزام شده اند. بخش دوم شامل دانشجویی و عمومی می باشد که علاقمندان در حوزه دانشجویی برای اعزام به دفاتر بسیج دانشگاه مراجعه و عموم نیز می توانند از ابتدای بهمن تا 15 فروردین با مراجه به پایگاههای مقاومت مساجد ثبت نام کنند.

خباز همچنین با اشاره به حضور مسئولین سپاه فجر و پاسداران به همراه دانش آموزان در مناطق عملیاتی اضافه کرد: در 5 آبان ماه سال جاری سردار غیب پرور، هیئت رئیسه سپاه فجر به همراه  100 نفر از فرماندهان و  مسئولین این سپاه از اردوهای راهیان نور دانش آموزی و اردوگاه حضرت احمد بن موسی(ع) در اهواز و خرمشهر بازدید کردند.

وی در مورد دلایل اعزام اکثریت کاروان ها به مناطق جنوب کشور گفت: به دلیل شرایط مناسب بیشترین اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور صورت گرفته است و فعلا برنامه ای برای اعزام به مناطق غرب کشور نداریم. و راهیان نور دریایی نیز چنانچه نواحی درخواست کنند ما شرایط را فراهم می کنیم.

محمد امین خباز با اشاره اینکه کاروان های راهیان نور یکی از تاثیر گذارترین حرکت های فرهنگی بعد از دوران دفاع مقدس می باشد گفت: در دوره ی که رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر سبک زندگی دارند شهدا علاوه بر اینکه می توانند مسیر درست در جهت تعالی را نشان دهند می توانند الگویی باشند برای رفتار و کردار نسل سوم و چهارم انقلاب.

خباز در مورد امنیت و تردد کاروان ها گفت: در بحث رفت و آمدها، اتوبوس هایی که انتخاب می کنیم از شرکت جوان سیر می باشد و کارشناس پلیس راهور بعد از بازدید از این وسیله ی نقلیه اجازه ی حرکت به آنها را خواهد داد.

وی بیان داشت: در بحث اعزام سالگرد ارتحال امام، مسئولین کار با استانداری می باشد و سازمان اردویی سپاه در کمیته ی اعزام و اسکان فعالیت دارد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
mojtaba
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
0
سلام
خباز سرگرد شده ولی عکس سروانیش زدی!!!!!!