کد خبر: ۵۰۸۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲

محرمانه‌های شیرازه؛ از شهرداری که هوس ماشین شاسی بلند کرده تا قطع برق کــوار به خاطر بد مستی یک صوفی!

در اوایل بهمن ماه یکی از صوفیان شهر کوار ساعت 2 نیمه شب پس از شرب خمر در حال رانندگی به یکی از تیرهای چراغ برق برخورد کرده و موجب قطعی یک ساعته برق در این شهرستان شده است.
به گزارش شیـرازه، بسیاری از خبرهای داغ و جنجالی وجود دارد که کمتر رسانه‌ای می‌شود. بسیاری از این اخبار که توسط خبرنگاران افتخاری و مخاطبان شیرازه مخابره می شود هر روز به بخش تماس با ما ارسال می گردد. بخشی از این شنیده ها که دارای ارزش خبری هستند تقدیم شما می شود:

* شهردار یکی از شهرهای فارس که تنها چند هفته از انتصابش می‌گذرد، ضمن خریداری یک دستگاه تلفن همراه به ارزش 2 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری، اقدام به ارائه درخواستی مبنی برتعویض خودرو شهردار و خریداری یک خودروی شاسی بلند از شورای شهر کرده است.

*دبیر درس‌های دین و زندگی، عربی و زبان ادبیات فارسی در یکی از دبیرستان‌های غیردولتی در کلاس‌های درسی خود با بیان مطالبی به ایجاد شبهات در ذهن دانش‌آموزان می نماید. این معلم که دارای گرایشات سیاسی افراطی اصلاح طلبی نیز هست در جملاتی گفته است:
«ایران زیردست آمریکاست، آمریکا ایران را تحریم کرد و الان ایران به غلط کردن افتاده است!». «قرآن گفته زمین پهن آفریده شده درحالی که علم می گوید زمین گرد آفریده شده است!». «قرآن گفته پیامبر به آسمان هفتم رفته درحالی که ما یک آسمان بیشتر نداریم!» «حضرت مسیح به صلیب کشیده شد، چرا می گویند با امام زمان می‌آید.»

* چند روز قبل دبیر یکی از دبیرستان‌های فسا ضمن تبلیغ استفاده از ماهواره و شبکه های ماهواره‌ای در لبین دانش‌آموزان گفته، اخبار 20:30 لندن را گوش کنید و از اخبار جمهوری اسلامی که سراسر دروغ است بپرهیزید. علاوه بر این توهین وی به دانش آموزان و استفاده از الفاظ رکیک توسط او موجبات نارضایتی دانش‌آموزان منطقه را فراهم کرده است.

* شنیده شده در یکی از دبیرستان‌های منطقه 4 شیراز، مناظره ای بین یکی از مبلغین حوزه علمیه و چند دانش‌آموز بهایی صورت گرفته که پس از مناظره و شنیدن دلایل یکدیگر، بهائیان خواستار معرفی کتاب در رد فرقه ضاله بهائیت شدند که کتابهای روزبهانی و مهناز رئوفی معرفی گردید.

* مربی مردی در شهرستان آباده که صاحب یک باشگاه ورزشی نیز هست در حال حاضر به فراگیران دختر در رشته گنگ فو تعلیم می دهد. رفتارهای نامناسب فرد مذکور در جریان تمرین و لمس بدن ورزشکاران دختر اعتراضات جدی والدین را به همراه داشته‌است. علاوه بر این اخیرا گزارشاتی مبنی بر تخلف در باشگاه‌های ورزشی در شهرستان مذکور از جمله برگزاری کلاس‌های رقص در باشگاه‌های ورزشی دریافت شده است.

* در اوایل بهمن ماه یکی از صوفیان شهر کوار ساعت 2 نیمه شب پس از شرب خمر در حال رانندگی به یکی از تیرهای چراغ برق برخورد کرده و موجب قطعی یک ساعته برق در این شهرستان شده است.

* شنیده شده در پی وقوع زلزله در شهرستان بستک فردی وهابی ساکن روستای هرم از توابع بخش جویم لارستان اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جهت زلزله زدگان بستک نموده است. وی در همان منطقه شایعه کرده که عدم کمک دولت به این زلزله زده‌ها به دلیل سنی مذهب بودن اهالی آن هاست.

* شنیده ها حاکی از آن است که برخی از فعالان محیط زیست فارس در صدد آنند که با حمایت از نامزدهای خاص در انتخابات مجلس حضوری فعال داشته باشند. این در حالی است که در سفر معاون رئیس جمهور به استان معصومه ابتکار در دیدار با تعدادی از اعضای سمن‌های فعال در زمینه محیط زیست گفته بود: شما در مورد هر مسئول یا شخصی که احتمال می‌دهید در آنتخابات آینده مجلس قصد کاندیداشدن دارد اقدام به تهیه کارنامه سبز در مورد وی نمایید.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند
-
سه‌شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
0
شنیده ها نه بلکه دیده ها حاکی است که گروهی اصولگرا در شورای شهر و شهرداری مبالغ هنگفتی هزینه کرده اند و نرده هایی با قیمت گزاف از بودجه مردم در وسط تعدادی از خیابان های شیراز نصب کردند و مدتی بعد هم آنها را جمع کردند. یک نفر پیدا نمیشه این گروه ظالم که اینگونه با بودجه مردم و اعصاب اونها بازی میکنند را زیر سوال ببرد و باعث عذرخواهی اونها شود. اگر همین اتفاق در یک کشور پیشرفته صورت میگرف چه استعفاهایی و چه برکناریهایی که در پی داشت. اینها را بنویسید نه نوشته هایی که هیچ پایه و اساسی ندارد و باعث تشویش اذهان عمومی میشود. هیچ کس فکر نمیکرد روزی که احمدی نژاد عکس زن مردم را در برنامه زنده تبلیغاتی رییس جمهوری آورد و گفت: بگم بگم، 4 سال بعد اینگونه جامعه دریده میشود که قابل کنترل نیست! براداران عزیز انصاف داشته باشید. به خدا قسم رسالت شما سنگین است. ببینید دردهای واقعی جامعه را که هیچ کس پاسخگو نیست
لطفیان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
0
سلام
لطفا در درج اخبار خود دقت بیشتری به خرج دهید
شما در قسمت اصلی خبر خود از حادثه ای در کوار صحبت نموده اید که می تواند سبب این شود که مردمی که در خارج از کوار زندگی می کنند کوار را به دید یک شهرستان درویش پرور نگاه کنند در صورتی که قضیه دراویش در نقاط دیگر کشور نیز وجود دارد و حال مردم کوار به دلیل راهپیمایی خودجوشی که در سال 90 علیه این فرقه در شهر خود انجام دادند که منجر به برخورد مسلحانه دراویش با مردم شد و در واقع نقاب از چهره این جماعت برچیده شد بر سر زبانها افتاده اند و این نکته را نباید فراموش کرد که این مردم شهیدپرور کوار بودند که نقاب از چهره این فرقه برداشتند و ابهت پوشالی آنان را در کشور به پایین کشیدند.
شهرستان کوار شهرستانی است که با وجود جمعیت کم خود در دوران دفاع مقدس نزدیک به 12 هزار رزمنده به جبهه های حق علیه باطل اعزام نموده است و 500 شهید گلگون کفن به اسلام و انقلاب اهدا نموده است.
به راستی کدام شهرستان در استان و بلکه کشور با جمعیتی در حد کوار این تعداد شهید داشته است؟
از ولایت پذیری و متدینی مردم کوار همین بس که با وجود جمعیت و مساحت نه چندان زیاد خود، نمازجمعه در این شهرستان در دو نقطه برگزار می شود یکی در شهر کوار و دیگری در روستای اکبرآباد و آن هم با استقبال پرشور مردم (به راستی کدام شهرستان در استان توانسته است خود را به این حد برساند که نمازجمعه ای مستقل در یکی از روستاهای آن برگزار شود).
البته ما منکر این قضیه هم نمی شویم که باید با دراویشی که اعتقادات مردم را نشانه گرفته اند برخورد صورت گیرد.
رضا
سلام آقای لطفیان
به اطلاعتان برسانم که گفته های شما در پراگراف اول صحیح اما در پراگراف های بعد بایدبه خدمتتون برسونم که شهرستان سروتان با جمعیت کمتر از کوار توانسته سرداران و 220 هزار شهید یعنی چند برابر شهرستان کوار شهید را تقدیم اسلام کند. خواهشمندم پای شهدا را به این نکات باز نکنید که شهرستانهای دیگری همچون سروستان می شناسم.
در پاراگراف سوم نیز به حضور 2 نماز جمعه اشاره کردی که شهرستان سروستان دو نماز جمعه مستقل، یکی در خود شهرستان و دیگری در کوهنجان دارا می باشد.
در پاراگراف اخر هم نقطه مشترک داریم.
والسلام
به امید ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)
در پاسخ به رضا
تعداد شهدای سروستان 220 شهیده نه 220 هزار شهید
چی میگی؟!