کد خبر: ۵۱۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
بیانیه سپاه فجر به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی

براي دفاع از انقلاب لحظه اي ترديد نمی‌کنیم

تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهدداشت.
به گزارش شیرازه، سپاه فجر فارس با صدور بیانیه‌ای به مناسبت دهه اعلام کرد؛ مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می نمایند.
در قسمتی از این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ايران اسلامي نشان داده اند که هيچ فتنه و توطئه اي نمي تواند در عزم و اراده راسخ آنان کوچکترين خلل و يا ترديدي ايجاد نمايد و آنجايي که اساس دين اسلام، آرمان هاي انقلاب و تماميت ارضي کشور در خطر باشد هرگز براي دفاع از آنها لحظه اي ترديد نکرده و نخواهند کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین
دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ ستمشاهانی است که سال های مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

 دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثارخون شهدا و مجاهدت های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

 تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهدداشت.

دهه فجر انقلاب اسلامي امسال با پيروزي ها، دستاوردها و موفقيت هاي حيرت انگيز ملت ايران در عرصه هاي گوناگون علمي و فناوري و پيشرفت هاي چشمگير در همه زمينه ها براي رشد و تعالي ايران اسلامي شده است.

اکنون که در آستانه یوم الله 22 بهمن و بهار خودباوري و استقلال، بذرهاي باور و اميد به مسير نوراني انقلاب در دل هاي مومنين به نظام اسلامي و دوستداران ايران عزيز شکوفا و بارور شده است، استکبار جهاني با ابزار تحريم به دنبال نشان دادن چنگ و دندان به ملت بزرگ و آزاده و شجاع ايران اسلامي است که بيش از سه دهه است با پديده تحريم مقابله کرده و تجارب لازم را در اين زمينه کسب کرده و هرگز براي اين ملت بزرگ تحريم چيزي تازه نبوده و نخواهد بود.

ملت بزرگ ايران اسلامي نشان داده اند که هيچ فتنه و توطئه اي نمي تواند در عزم و اراده راسخ آنان کوچکترين خلل و يا ترديدي ايجاد نمايد و آنجايي که اساس دين اسلام، آرمان هاي انقلاب و تماميت ارضي کشور در خطر باشد هرگز براي دفاع از آنها لحظه اي ترديد نکرده و نخواهند کرد.

اکنون که قلب پرتپش مردم در این روزهای دل‌انگیز مسرور است این جشن بزرگ و تاریخی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی معظم کل قوا و امت قهرمان ایران اسلامی تبریک عرض کرده و اعلام می دارد پاسداران و بسیجیان سپاه فجراستان فارس به عنوان قطره ای از اقیانوس بی کران امت بپاخاسته اسلامی ایران، با تاسی از مقتدای خویش حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای به پاس سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و بار دیگر به مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سائل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
0
سپاه در طول دورانهای مختلف انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داده وپیروز وسرافراز بوده است .چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است فرمانده سرافراز سپاه فجر هم در هیچ میدانی کم نگذاشته اند .وبه تاسی ازایشان فرماندهان سرافراز ومطیع و منقاد رهبری نواحی هم بسیار عالی عمل کرده اندکه انشاءالله اجرشان راازخدا .شهدا وامام شهدا خواهند گرفت همچنان پیروز وسربلند باشید