کد خبر: ۵۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس: زندان پیربنو بیش از 5 برابر ظرفیت زندانی دارد

خواهش داریم از شهرداری با تلاش مضاعف و همکاری سایر دستگاهها این مرکز را بسازند و بعد از تحویل مرکز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ان را تجهیزخواهیم کرد.

به گزارش شیرازه،‌ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در مراسم کلنگ زنی و طرح افزایش ظرفیت مرکز نگهداری درمان و کاهش اسیب های معتادان ماده 16 در محل دهکده سلامی شیراز گفت: پروژه ظرفیت مرکز سلامی با ظرفیت 700 نفر کلنگ زنی شد تا بتوانیم درصد از 90اسیب های اجتماعی که توسط متعادان پر خطر بوجود می اید را از بین ببرد. خواهش داریم از شهرداری با تلاش مضاعف و همکاری سایر دستگاهها این مرکز را بسازند و بعد از تحویل مرکز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ان را تجهیزخواهیم کرد.

وی ابراز داشت: ظرفیت زندان پیربنو هزار نفر است که در حال حاظر بیش از 5 هزار و 700 نفر را در این زندان نگهداری می شود که در اولویت اصلی دبیر خانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال 93 کلنگ زنی افزایش ظریفت این زندان در قالب ماده 42 خواهیم بود.

ابراهمیان تصریح کرد: ورود اعضای شورا مسولانه بوده وظیفه نگهداری به عهده شورای هماهنگی مواد مخدر است و برای نگهداری این 700 نفر متعاد ماهیانه 100 میلیون تومان نیاز داریم . مدت زمان ساخت یکسال تعیین شده است و از ظرفیت تمام دستگاهها دستگاه استفاده می کنم و اگر شهرداری نساخت ما می سازیم و این امر سازمان های غیر دولتی را بسیج کردیم و برای دریافت بودجه به تهران ارسال کردیم .

نظرات بینندگان