کد خبر: ۵۱۵۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ دوشنبه 21 بهمن

آیا واقعا «اولین دغدغه مردم اعتیاد است»؟!

نیم‌نگاه چیزی شبیه تیتر یک زده که واقعا ارزش خبری آن محل سوال است؛ «رحمانی فضلی: اولین دغدغه مردم اعتیاد است»!

به گزارش شیرازه؛ نبرد فجر شهید سپاسی در حافظیه شیراز، امروز یکی از محور های روزنامه‌های استان بود.

«خبر جنوب» تیتر زده است؛ «لشکر سرخ از کمین فجری‌ها گریخت!» این روزنامه با اشاره به این‌که «حق زردپوشان بیش از یک امتیاز بود» به این بازی و البته حاشیه‌هایش پرداخته است. مصاحبه با همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم امروز به این روزنامه گفته که معضلات 76 واحد صنعتی تعطیل شده در فارس شناسایی می‌شود. او ادامه داده که وضع صنایع را که می‌بینیم، هم دلمان به حال سرمایه‌گذار می‌سوزد و هم به حال جوانان بیکار شده فارس. امیدواریم که همتی بتواند این اوضاع را به نقطه مطلوب برساند. خبرجنوب اما به کلنگ‌زنی مرکز نگهداری و بازپروری معتادان هم اشاره کرده و تیتر زده؛ «دهکده سلامی، آسایشگاه بیماران روانی دیروز و معتادان پرخطر امروز». گفته شده که 2 میلیارد تومان برای ساخت این مرکز اختصاص داده شده است.

«عصر مردم» تیتر یک خود را این‌گونه زده؛ «22 بهمن؛ روز اوج حماسه ملی». پس از مدت‌ها و البته بدون احتساب یادداشت‌‌های روزانه، این روزنامه امروز یک مطلب تولیدی قابل توجه منتشر کرده است. گفتگو با همسر یک شهید انقلاب با تیتر «نفس می‌کشم نبودنت را» در صفحه 3 این روزنامه قابل مشاهده است.

«نیم‌نگاه» اما امروز ظاهرا تیتر یک نداشت! نیم صفحه اول این روزنامه که بیشتر شبیه روزنامه دیواری‌های مقاطع ابتدایی و راهنمایی سابق است، یک شبه‌تیتر یک! زده است که واقعا ارزش خبری آن محل سوال است؛ «رحمانی فضلی: اولین دغدغه مردم اعتیاد است»! واقعا این‌گونه است؟! روتیتر این روزنامه برای تیتر «لشکر فجر و ارتش سرخ هیچ‌کدام توان نداشتند!» هم جالب است؛ «عصر دیروز در ورزشگاه پیر شهر شیراز» ... !

«دعوت گروه‌های سیاسی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن» تیتر یک «افسانه» امروز است. این روزنامه به مسابقه فوتبال دیروز هم پرداخته و گفته که «فجر سپاسی چقدر دیر خوب شد».

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
0
واقعا دغدغه مردم مرگ بر امريكاست كه روز ١٣ ابان داغش تو دلتون مونده ولي به نظر من مرگ بر تماميت طلب جنگ طلب و قاچاقچياني كه نونشون توي تحريم ايران هست