کد خبر: ۵۱۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۲

مردم فرش قرمز برای کاخ سفید را به آتش کشیدند

خلق حماسه در روز ۲۲ بهمن برای ملت ایران تجربه جدیدی نیست؛ ملتی که ۳۵ سال است زیر بارش برف و موشک هم به خیابان انقلاب اسلامی و آزادی آمده‌اند و با افتخار، پرچم خوشرنگ ایران را بالا نگه داشته‌اند؛ پرچمی که برای اهتزاز سرافرازانه آن، خون دل‌ها خورده‌ایم. 
به گزارش شیرازه به نقل از رجانیوز، اما ماجرای ۲۲ بهمن امسال اندکی متفاوت با سال‌های گذشته است. چند ماهی است که برخی افراد و گروه‌های سیاسی در داخل کشور به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای مقامات کاخ سفید آن هم همراه با سیل توهین‌ها و اظهارات سخیف علیه ملت ایران هستند. هر چقدر «جان کری» فحاشی می‌کند و «وندی شرمن» گستاخی می‌کند و «باراک اوباما» یاوه بهم می‌بافد؛ این افراد کوچک‌ترین واکنشی نشان نمی‌دهند که مبادا به گوشه قبای حضرات کاخ سفید نشین بربخورد و دمشان را روی کولشان بگذارند و بروند. 
 
راهپیمایی امسال و طنین فراگیر «مرگ بر آمریکا» می‌تواند تودهنی مناسبی به همه این خنده‌ها و کرنش‌ها در برابر نماد استکبار جهانی باشد و حق هم هست؛ چرا که انقلاب ۵۷ بر پایه و اساس استکبارستیزی شکل گرفت و روح الله کبیر هم احیا کننده شعار قرآنی «مرگ بر آمریکا» بود. 
 
شکل گیری صفوف فشرده مردم در خیابان‌های منتهی به میدان آزادی از همین دقایق ابتدایی صبح اثبات می‌کند که مردم ایران بر آن عهد که با امام خمینی (ره) بستند، هستند و هنوز هم هیچ یک از مشکلات اقتصادی و سیاسی نتوانسته آنان را از مقابله با بزرگ‌ترین جنایتکاران عالم منصرف و دلسرد کند؛ مردمی که از همین اول صبح و با صدایی رسا و گرم اینگونه در حال پاسخ به برخی افراد داخلی و اربابان خاجری آن‌ها هستند: «مرگ بر آمریکا.»
 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
0
خبرتون لید نداره ....!