کد خبر: ۵۱۷۰۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۲

پوشیدن ساپورت در آمریکا ممنوع شد؛ در ایران...

در حالی که پوشیدن ساپورت در مدارس غرب ممنوع شده است، در سایه بی توجهی مسئولین، تعداد ساپورت پوشان در جامعه روز به روز افزایش می یابد.
به گزارش شیرازه، امروز یاهو نیوز نوشت: پوشیدن ساپورت و شلوارهای تنگ برای دانش‌آموزان ایالت ماساچوست آمریکا ممنوع شد.

این ممنوعیت در حالی انجام گرفته است که تعدادی از دانش آموزان که بدون توجه به این قانون با پوشیدن ساپورت وارد مدرسه شدند، مدیران مدارس آنها را از مدرسه بیرون کردند.

مسئولین این مدارس معتقدند که پوشیدن لباس های تنگ و تحریک کننده مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان می شود؛ آنها برای مقابله با افت تحصیلی دست به این اقدام زده اند.

دانا در این خصوص نوشت: در حالی‌که کشورهای غربی با وضع قوانین جدیدی سعی می کنند تا نوع پوشش مردم را در قالب چهارچوب در بیاورند، برخی از مسئولین فرهنگی کشور با بی توجه به رواج لباس های تنگ در جامعه به گسترش این لباس ها کمک می کنند.
 
این روزها شاهد رواج لباس های تنگ مانند ساپورت در جامعه هستیم و تعدادی مردم از این لباس ها به عنوان یک لباس رسمی برای شرکت در اماکن عمومی استفاده می کنند.
 
قطعاً مدهایی که از سوی غرب وارد جامعه ما می شود امروز به بلایی در جامعه تبدیل شده است و این مدها اکنون نگرانی غربی ها را هم برانگیخته است.
 
 

 
 
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
5
چشم ارشاد جنتي روشن . هنر فاقد ارزش دولت تحقير مردم و اميد دشمن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
4
امریکا فرهنگ غلطش را برای ما می خواهد و خوبی هایش را برای خودش .مرگ بر امریکای نجس.ایرانیان فرهنگ امریکا را نپذیرید چرا که فقط فساد اور می باشد و نتیجه دیگری ندارد
حق شناس
Netherlands
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
3
لطفا خبر را دقیق منتقل کنید.
خبر در مورد یک مدرسه ( و فقط یک مدرسه ) در ماساچوست آمریکاست که مدیران مدرسه پوشیدن لباس تنگ ( لباس یوگا ) را ممنوع کردند.
یک روز بعد و در پی اعتراض دانش آموزان و اولیا مدیران دبیرستان تصمیم خودشون رو لغو کردند.

این که این لباس خوب یا بد است یا اینکه ما خوشمون میاد ازشون یا نمیاد قابل بحث است، اما امانتداری در خبر رسانی و راستگویی گمان نمی کنم جای چانه زنی و بحث داشته باشد.

صفحه خبر بروز شده در اخبار یاهو:
http://news.yahoo.com/blogs/oddnews/high-school-outlaws-yoga-pants-and-leggings-173901237.html
ناشناس
موافقم با نظرت اما 1 مطمئنی شما 2 گاهی ایجاب میشه برای از بین بردن بدی چیزی دیت به راه چاره زد که فکر کنم بد نبود قبول داری که گفتن دروغ مصلحتی ی وقتای لازم میشه
ناشناس
ببخشید خودتون نزدیک اون مدرسه زندگی کردی مطمئنی اگه تو سایت بوده اونا راستش بگن . ه هر حال مهم زشت بودن ساپورت هست های خواهر و مادر من و شما که باعث شهوت من وشما میشه ببخشیدا