کد خبر: ۵۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲

260 رأس احشام قاچاق در "داراب" كشف شد

ماموران ايستگاه بازرسي "قلاتويه" در اين شهرستان 4 دستگاه خودرو كاميون را متوقف كردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز چهار دستگاه خودرو حامل كالاي قاچاق در شهرستان "جهرم" استان فارس توقيف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي در اجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي و مبارزه با قاچاق كالا در حين کنترل خودروهاي عبوري ، به يك دستگاه اتوبوس مسافربري و سه خودروي سواري ديگر مشكوك و جهت بررسي بيشتر آن ها را متوقف كردند.

سرهنگ "يوسف ملك زاده" افزود: ماموران در بازرسي از اين خودروها مقاديري كالاي قاچاق از قبيل سه هزار و 506 ثوب انواع البسه،860 جفت كفش، 55 عدد كيف زنانه و25 طاقه پارچه خارجي كه فاقد هرگونه مدارك گمرگي بوده را كشف و ضبط كردند.

وي خاطر نشان كرد: در اين راستا 3 نفر دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

دستگیری سارق به عنف در مرودشت

با تلاش و پیگیری ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت استان فارس، سارق به عنف خودرو در آن شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ "علی شیبانیان"در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای نیابت قضایی از دادسرای عمومی شهرستان جهرم مبنی بر جلب و دستگیری متهم متواری به نام"چ- ع"موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ"شیبانیان" ادامه داد: ماموران پس از یکسری کارهای اطلاعاتی و بکارگیری شگرد های پلیسی آدرس محل سکونت متهم را شناسایی و جهت دستگیری وی اقدام كردند که وی از آن محل نقل مکان کرده بود.

وی افزود: تلاش ها جهت دستگیری متهم با مراقبت های شبانه روزی همچنان ادامه داشت تا این که ماموران موفق شدند، این متهم فراری را در یکی از خیابان های سطح شهرستان دستگیر كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: در بازجویی های فنی و تخصصی از متهم، سرقت به عنف خودرو پژو با همکاری فردی به نام "ص – ن"از وی کشف و اعلام كرد : به عنوان مسافر، خودرو پژو را دربست و در بین مسیر با نوشیدنی مسموم کننده راننده را بیهوش و خودرو را سرقت كرديم.

سرهنگ"شیبانیان"در پایان به رانندگان وسایل نقلیه ی مسافر کش هشدار داد: از حمل و جابجایی مسافران ناشناس که معمولا کرایه بالاتری جهت دربست خودرو پیشنهاد می کنند، جدا خودداری نمایند.علاوه بر این به هیچ وجه نوشیدنی و خوارکی را که مسافران به آنها تعارف میکنند، قبول ننمایند.همچنین بنا به درخواست مسافران و به بهانه های ترافیک، راه میان بر، صرفه جویی در زمان و...از مسیر اصلی خود به خصوص شب ها خارج نشوند.

260 رأس احشام قاچاق در "داراب" كشف شد

ماموران انتظامي شهرستان "داراب" استان فارس با توقيف 4 دستگاه خودرو كاميون تعداد 260 رأس احشام قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" با اعلام اين خبر گفت: ماموران ايستگاه بازرسي "قلاتويه" در اين شهرستان 4 دستگاه خودرو كاميون را متوقف كردند.

سرهنگ "حسين ديندارلو" ادامه داد: در بازرسي از اين خودروها 260 رأس احشام قاچاق كشف كردند.

وي افزود: متهمان دستگير و احشام كشف شده تحويل اداره دامپزشكي شهرستان شد.

نظرات بینندگان